Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o poradę- w jaki sposób allegro wspiera sprzedawców w takich styuacjach?
Klientka zakupiła dwa perfumy, które wysłaliśmy niemalże od razu. Odebrała je z paczkomatu i pisze, że zamiast dwóch otrzymała jeden. Oczywiście od razu zastraszanie z jej strony, że nas zgłosi do allegro itp.
Z naszej strony otrzymała przeprosiny i propozycję rozwiązania problemu, lecz ona stwierdziła, że chce zwrócić ten jeden perfum i otrzymać zwrot pieniędzy. Na co się zgodziliśmy.
oczywiste jest to, że pomyłki się zdarzają i pierwszą myślą było, że ktoś z nas się pomylił i rzeczywiście klient dostał o jeden perfum za mało. Jednakże po dokładnym przeanalizowaniu asortymentu i pozostałych zamówień okazało się, że wszystko się zgadza i nie mogło dojść do pomyłki.
Wydaje nam się, że zostaliśmy oszukani i sytuacja wyglądala następująco:
Klientka otworzyła jeden perfum i okazało się, że jej nie pasuje. Zwrotu w tej styuacji nie może zrobić, więc stwierdziła, że zgoni na nas i odzyska pieniądze. Tym samym dostanie jeden perfum za darmo i kase na konto. Jak allegro broni sprzedających? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @Client:110944380 @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Paczkomat ma kamerkę nagrania trzymają 3 tygodnie a proba oszustwa to art 286kk ścigane z urzędu
muszę jakoś oznaczac kartony gdzie pakuje podwójnie lub potrójnie. a tym wypadku kamerka nie pomoże bo karton jak karton
To pokłosie tego jakie możliwości daje kupującym . Sami się przekonaliście że tutaj można kupić coś za darmo i jeszcze negatywnie zostać za taką sprzedaż ocenionym zgodnie z zapisami regulaminu . Racje jest zazwyczaj tylko po stronie kupującego a sprzedawca jedynie co zwykle otrzymuje to info że "nic z tym nie możemy zrobić" lub "przykro nam że spotkała cię taka sytuacja" . Jedynie co to nagrywać proces pakowania i mieć sztywne dowody że może to być próba oszustwa ze strony kupującego.
nagrywać to będzie ciężko przy tej ilości. A np. robić znak na kartonie i prosić o wysłanie foto?
z drugiej strony może to byc wina przewoźnika, który pobił jeden produkt i przepakował w inny karton.
jak wypuszczam paczke to wszystko jest mozliwe...
@PieknoWita na jednym koncie sprzedajesz ?
tak
Jeżeli tak kupujący postąpił należałoby mu to udowodnić i oskarżyć o złodziejstwo, natomiast jezeli nie chcesz takich sytuacji dokumentować i od razu kupującemu napisać ze masz nagrania z pakowania i wysyłki.
transakcje odbywają się na zasadzie obustronnego zaufania
kupujący powinien zrobić zdjęcia towaru w przesyłce
i je przesłać sprzedawcy
@PieknoWita stan magazynowy niestety nie ma nic do rzeczy - zagubiony towar mógł trafić do innej przesyłki
pomyłki tego typu się zdarzają, my 99% rozpatrujemy na korzyść kupujących
mieliśmy też przypadki w drugą stronę, gdy kupujący sugerował uczciwie nadmiar towaru i go odsyłał
@PieknoWita nie takim przypadku nie jesteśmy w stanie opowiedzieć się po żadnej ze stron. Sprawę można zgłosić jako reklamację u przewoźnika (jeśli np. paczka była naruszona), albo na policję.