anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kupujacy zlozyl wniosek POK do zamówienia

wielkieZOO
#9 Pomysłodawca#

Witam,

Jakiś czas temu kupujący chciał zareklamować towar, ponieważ twierdził, że był niezgodny z opisem. Odpowiedziałem mu, że są to cechy organoleptyczne i w opisie na aukcji nic o tym nie jest napisane.

Napisałem również, jeśli tak twierdzi, to niech odeśle towar na reklamacje. 

Sprawa ucichła, minęło 14 dni, było jakieś powiadomienie od Allegro. 

18 czerwca dostałem maila, że "kupujący złożył wniosek POK do zamówienia." "Skontaktuj się z nim jak najszybciej, aby wyjaśnić tę sprawę. W przeciwnym razie wprowadzimy ograniczenia na Twoje konto oraz doliczymy wypłaconą kwotę do Twojego rozliczenia z Allegro."

Co mam zrobić w takiej sytuacji ?? jak się ustosunkować i z kim rozmawiać ? 

oznacz moderatorów
52 ODPOWIEDZI 52

marcokeys
#9 Pomysłodawca#

No dobra, ale ten typ człowieka raczej nie usunie

oznacz moderatorów

wielkieZOO
#9 Pomysłodawca#

Czy mógłby ktoś pomóc z regulaminem w sprawie zwrotów, reklamacji? 

Chodzi mi o zasady -kto płaci za przesyłkę itd. 

oznacz moderatorów

pinkpink11
#10 Popularyzator#

Zwrot: kupujący, nie musisz mu za to oddawać pieniędzy

Reklamacja: albo dajesz kupującemu swoją etykietę albo on wysyła na swój koszt a Ty oddajesz wyłącznie kiedy reklamację uznasz za zasadną

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@wielkieZOO czy to nie Ty kiedyś pisałeś że karma zwietrzała i sucha ? Czy klient wtedy napisał że pies wymiotował ? czy klient ma dokumentacje na dowód ? bo mam wrażenie że to złośliwy komentarz w odwecie, ja bym skontaktował się z prawnikiem i pomyślał jak to ogarnąć, bo nie chciał wysłać na reklamację i na dodatek pisze zapewne nieprawdę 😞

Chodzi mi o zasady -kto płaci za przesyłkę itd. 

Przy zwrocie kupujący kupuje płaci za wysyłkę i towar, przy zwrocie odsyła na swój koszt a Ty oddajesz co wpłacił towar i wysyłka ( najtańsza z oferty )

Reklamacja klient odsyła na swój koszt Ty po uznanej reklamacji zwracasz za odesłanie + wymieniasz towar, naprawiasz lub oddajesz za towar kasę.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

wielkieZOO
#9 Pomysłodawca#

tak tak, dobrze pamiętasz to ten sam klient który pisał, że karma jest wysuszona i jego psy jej nie zjedzą teraz pisze, że pies wymiotuje po karmie. klient nie ma dokumentacji, napisał, że dzisiaj pójdzie do weterynarza...

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#20 Guru#

@wielkieZOO  

A jak się wtedy skończyła ta historia z wysuszoną karmą, bo negatywa nie masz?

Tutaj chyba faktycznie jakiś prawnik by się przydał.

 

_____________
Kama
oznacz moderatorów

wielkieZOO
#9 Pomysłodawca#

to jest ten sam klient wysuszona karma = POK = NEGATYW

oznacz moderatorów

komis-bell
#14 Krzewiciel#

@wielkieZOO 
Zwrot - w sensie odstąpienia od umowy - koszty wysyłki pokrywa kupujący a Ty masz obowiązek zwrócić mu koszt najtańszej oferowanej przez ciebie formy dostawy.
Reklamacja - koszty pokrywa kupujący, przy czym po uznanej reklamacji masz obowiązek zwrócić kupującemu koszty wysyłki.

 

oznacz moderatorów

denim-outlet
#10 Popularyzator#

wielkieZOO 

przy uznanej reklamacji sprzedawca.

przy "odstąpieniu od umowy" Kupujący (chyba ze mu to zadeklarowałeś itp.)Oczywiście mówimy o kosztach zwrotu towaru.

Przy szantażu komentarzem od tego jak się dogadaliście.

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@wielkieZOO ja bym skonsultował to z producentem bo widzę że opnie mają **piiip**iste https://www.trustedshops.pl/opinia/info_X2BDF99D7E66441B835F778C7CEFBBF73.html

Może mają jakąś poradę prawną lub coś podobnego i dostaniesz wparcie 😞 a  na  komentarz odpisz przemyślanie, na spokojnie jak wyglądała sytuacja bez emocji :

typu 

" Klient zgłosił że karma sucha, pies nie chciał jeść, zażądała zwrotu pieniędzy, ale jak poprosiliśmy o odesłanie na reklamacji to się nie doczekaliśmy pewnie zjedli całość, z POK allegro też odmówiło wypłaty rekompensaty i po złości dostaliśmy kłamliwego negatywa bez dowodów "

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Skill_Player
#13 Ambasador#

@wielkieZOO  czy to jest ta sama karma której psy nie chciały jeść czy inna? Trzeba by zgłosić sie do prawnika bo komentarza ani ta osoba ani allegro nie usunie. Ewentualnie posiadać 2 konta sprzedażowe na wypadek takiego niesłusznego komentarza.

Mi wystawiono bo nie chciałem przyjąć reklamacji a na początku gość chciał dokonać zwrotu a nie jestem przecież firmą tak więc się nie zgodziłem i do dzisiaj nie mogę odzyskać ponad 98% gdyż ludzie nie chcą wystawiać komentarzy za udane transakcje.

oznacz moderatorów

wielkieZOO
#9 Pomysłodawca#

Pani dzisiaj dostała list o zmianę negatywnego komentarza, w przypadku braku zmiany, przejdziemy na drogę sądową. Uwaga pani usunęła opis a negatyw dalej został... Po prostu oszustka !!!! Brak słów, jak walczyć z takimi ludźmi??

oznacz moderatorów

pinkpink11
#10 Popularyzator#

Skonsultuj to z prawnikiem i nie daj się robić w uja.

oznacz moderatorów