Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jakiś czas temu kupujący chciał zareklamować towar, ponieważ twierdził, że był niezgodny z opisem. Odpowiedziałem mu, że są to cechy organoleptyczne i w opisie na aukcji nic o tym nie jest napisane.
Napisałem również, jeśli tak twierdzi, to niech odeśle towar na reklamacje.
Sprawa ucichła, minęło 14 dni, było jakieś powiadomienie od Allegro.
18 czerwca dostałem maila, że "kupujący złożył wniosek POK do zamówienia." "Skontaktuj się z nim jak najszybciej, aby wyjaśnić tę sprawę. W przeciwnym razie wprowadzimy ograniczenia na Twoje konto oraz doliczymy wypłaconą kwotę do Twojego rozliczenia z Allegro."
Co mam zrobić w takiej sytuacji ?? jak się ustosunkować i z kim rozmawiać ?
Jestem już po rozmowie, Pan z Allegro powiedział że napiszę o zmianę komentarza i ja rowniez mam o to poprosic kupujacego.... Wiecie co szkoda nerwow i zachodu. Napisałem Pani niech zwróci mi towar, który jest już otwarty a ja oddam jej z moich prywatnych pieniędzy....
Podejrzewam, że gdybyś zaproponował pani zwrot kasy bez konieczności odsyłki karmy szansa byłaby większa. Bo co gdy futrzak odzyskał apetyt i karmę wszamał ? 😁
Ooo nieee teraz to już przesadziła cytuję "Proszę najpierw o zwrot plus koszt wysyłki na konto xxxxxx wtedy odeśle karme i usunę ocenę. Gdyby allegro mi zwróciło pieniądze to wtedy Pani odeśle ”
wielkieZOO miałeś pech z konsultantem
Treść opisowa jednoznacznie odnosiła się do produktu a nie oceny przebiegu transakcji co było podstawą do usunięcia komentarza.
Możesz spróbować jeszcze raz ale jak już jedne w systemie oznaczył ze nie usunie to obawiam się że niewiele wskórasz.
"Proszę najpierw o zwrot plus koszt wysyłki na konto xxxxxx wtedy odeśle karme i usunę ocenę. Gdyby allegro mi zwróciło pieniądze to wtedy Pani odeśle ”
to też możesz zgłosić pracownikom allegro.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ może pomożecie sprzedawcy
"Proszę najpierw o zwrot plus koszt wysyłki na konto xxxxxx wtedy odeśle karme i usunę ocenę. Gdyby allegro mi zwróciło pieniądze to wtedy Pani odeśle ”
Nie odeśle. Weźmie zwrot od Ciebie i od Allegro
@marcokeys napisał(a):"Proszę najpierw o zwrot plus koszt wysyłki na konto xxxxxx wtedy odeśle karme i usunę ocenę. Gdyby allegro mi zwróciło pieniądze to wtedy Pani odeśle ”
Nie odeśle. Weźmie zwrot od Ciebie i od Allegro
niestety prawdopodobne przy tego typu klientach
Zgłoś na czacie próbę wyłudzenia. Nie na tym polega reklamacja.
jak zgłosić próbę wyłudzenia ?
@wielkieZOO napisał(a):jak zgłosić próbę wyłudzenia ?
zgłoszenie na Policji. Na allegro jak widać nie masz co liczyć moderatorzy nawet się nie odnieśli nie mówiąc już o pomocy w usunięciu komentarza.
Korespondencje masz, uzależnienie usunięcia komentarza od uzyskania nieuzasadnionego zwrotu pieniędzy za transakcje.
Potwierdzisz jeszcze jakie są konsekwencje otrzymania takiego komentarza i że kupujący świadomie to wykorzystuje.
Do wyłudzenia jeszcze nie doszło ale kupujący powinien przynajmniej pobiegać składać wyjaśnienia, ostatecznie może to go też skłonić do zamiany w decyzji w spawie komentarza.
Jakiś "szalony" ten kupujący.😁 Jak allegro może dawać zwroty z POK takim a naczytałem się wiele i zawsze tu piszę ze są źli po obu stronach.
@LEW433 napisał(a):Jakiś "szalony" ten kupujący.😁 Jak allegro może dawać zwroty z POK takim a naczytałem się wiele i zawsze tu piszę ze są źli po obu stronach.
Allegro ma swoje procedury pełne luk i politykę że kupujący musi być zawsze zadowolony.
To czy ma racje zazwyczaj nie ma znaczenia.
Kupujący nie są uświadamiani o obowiązkach jakie na nich spoczywają i konsekwencjach jakie są za łamanie prawa, allegro też nie przewiduje konsekwencji.. więc ci to wykorzystują często z premedytacją.
..a najgorsze jest to że jak jakiś pracownik allegro da ciała to będą go bronić do bólu lub ignorować temat wiedząc że sprzedawca w końcu odpuści i nie będzie marnował czasu na walkę z wiatrakami.
Takie mam doświadczenia i chyba nie jestem w nich odosobniony.
Jak wkleiłem zrzuty ekranu z wypowiedziami pracownika POK to moderatorzy je zablokowali (mimo iż nie zawierały żadnych nazwisk, adresów email itp.)
@wielkieZOOwyślij mu listem poleconym wezwanie do usunięcia tego komentarza powołując się na 24KC i 212KK, podaj termin na usunięcie go (np. 3 dni od otrzymania listu) a jeśli tego nie zrobi to do sądu. Sprawę masz wygraną.
Trzeba walczyć z czymś takim na własną rękę skoro Allegro stoi po stronie wyłudzaczy
Aktualnie jestem w niemal identycznej sytuacji, możesz poczytać:
Po prostu odpisz na negatywa i zakończ sprawę. Za miesiąc statystyki się wyzerują.
marcokeys tak może zrobić duży sprzedawca ale jak ktoś startuje i ma mało komentarzy to taki negatyw zmasakruje mu konto, odbiera smarta (w obecnej wersji smarta osobiście nie polecam, może kwestia asortymentu, przy odzieży zwrotów jest masę a każdy kosztuje), robi problemy ze zwrotami prowizji itd.
łatwiej jest otworzyć nowe konto.
A na nowym koncie pojawi się kolejny trudny klient, przywali negatywem i będzie powtórka z rozrywki. Dla małych sprzedających przy obecnym chorym systemie punktacji nie ma dobrych rozwiązań. Każda urwana gwiazdka powoduje spadek jakości a co dopiero negatyw.
Najlepiej prowadzić 10 kont na raz 🤔
pinkpink11 kilka kont jest dobrym rozwiązaniem (ale trzeba uważać na zmiany regulamin , np dublowanie aukcji) jedno czasowo pada to sprzedaż masz na kolejnym.
podobnie jak różne miejąca sprzedaży
ostatecznie wszystko jednak przekłada się też na czas i koszty. Każdy musi sobie to jakoś ułożyć i dopasować pod siebie
Szyjesz z tego co masz, jeśli masz 20 komentarzy łatwiej startować od zera. Dajesz sobie przynajmniej szanse 🙂
Przy obecnej polityce portalu małe działalności będą miały problemy, stawianie na jakość obsługi też jest bardzo ryzykowne, zawsze trafi się ktoś a portal prawie nigdy cię nie obroni nawet jak sprawa jest ewidentna.
@Kaliope_Brzeg A na nowym koncie pojawi się kolejny trudny klient, przywali negatywem i będzie powtórka z rozrywki.
To jest dobre rozwiązanie bo komentarze znikają po roku, masz kilka kont i jak łapią negi to odkładasz na półkę i korzystasz z innego i tak w kółko 😄
@kostas11 Może faktycznie to nie jest głupie 😄