Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystawiałem przedmiot na licytacji WOŚP.
Licytacja się zakończyła, ale pan, który ją wygrał, nie widzi tego do opłacenia na swoim allegro.
Co mamy zrobić, żeby on mógł ją opłacić?
@ZMalinowski1968 Poleć kupującemu, żeby skontaktował się z nami przez ten formularz, a my pomożemy mu rozwiązać jego problem z płatnością.
Kupujący twierdzi, że nie ma problemu z płatnością. On po prostu widzi tę aukcję jako "niewygraną" i nie chce reklamować. A ja widzę, że on wygrał. Jak z tego wybrnąć? Wygrał czy nie wygrał? Oferta 13072090035
@ZMalinowski1968 Podaj mi proszę login tego kupującego.
Login: gerwazy702
@ZMalinowski1968 Potwierdzam, z naszych danych wynika, że to ten użytkownik wygrał tę licytację.
Ale on mi wysłał zdjęcie tego, co widzi u siebie (załącznik). Ewidentnie coś jest nie tak...
@ZMalinowski1968 Dlatego poproś go, aby sam się z nami skontaktował przez formularz, który wskazałam i postaramy się rozwiązać ten problem.
Ten pan skontaktował się i dostał taką dziwną odpowiedź, że on nie wygrał tej licytacji.
Zwycięzca licytacji na WOŚP chce zrezygnować z wpłaty. Ja nie mam żadnej opcji żeby anulować zakończoną licytację. Co należy zrobić?
A zapłacił?
No właśnie nie chce zapłacić i pisze mi, że rezygnuje...
@ZMalinowski1968 W tym przypadku obowiązują takie same zasady, jak przy zwykłych ofertach, w których klienci rezygnują z zakupu. Niczego już nie musisz robić.
A on, znaczy zwycięzca aukcji, ma coś robić?
Pisze mi tu, że nie widzi opcji, którą miałby wybrać, żeby anulować zakup.
Niech zobaczy tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
Albo licytujący mi "ściemnia" albo w przypadku wygranej licytacji charytatywnej sprawa nie wygląda tak prosto. Można wysłać prośbę o wycofanie dopóki licytacja trwa a po zakończeniu licytacji to chyba "umarł w butach".
Ty sprzedajacy nic nie zrobisz> nie anulujesz zakupu , jeżeli nie opłacicił to ty niczego nie zrobisz, On może odstąpić od umowy zakupu.
@nat_not A jak mam rozumieć jak mi klient włączył dyskusję gdy mu napisałem że ja jako sprzedawca nie mogę mu anulować zakupu tylko sam może to zrobić. Aukcja również charytatywna na WOŚP ,dyskusja otwarta ,sprawa z mojej strony wyjaśniona . Klient jej nie kończy nie wiem czemu ,a sam w dyskusji pisał ze to allegro mu kazało w sprawie rezygnacji zgłosić się do sprzedawcy . Dyskusje otworzył jak mu podałem że nie jestem stroną która może odwoływać jego zakup. Swoją drogą to zależało mu tylko na opłacie przedmiotu ,bez opłacania wysyłki ale tę możliwość niestety ale allegro kilka sezonów temu usunęło.
@kolekcjoner608 Poprosiłam naszych pracowników o interwencję w tej sprawie.