anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem

MAMY ROZWIĄZANIE!
KIKOPIKO
#11 Animator#

Mam problem dla czego zamówienie nr

99bc2070-f9d8-11ef-a684-d59c44faf1d9 nie zostało podzielone na dwie paczki ? 
 
gdzie w jednej z Aukcji miałem ustawione max 1 szt  @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  
 
 
 
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @KIKOPIKO. Do zamówienia została przypisana jedna przesyłka, ponieważ tylko w jednej ofercie podpięty był cennik z 1 sztuką w przesyłce, a w pozostałych cennikach maksymalna liczba wynosi 12 sztuk. 

W ustawieniach dostawy zaznaczyłaś opcję ''Różne cenniki dostaw, kupujący zapłaci za: najdroższą dostawę'' - wtedy kupujący płaci kwotę za dostawę, którą obliczymy na podstawie jednego cennika z najwyższym kosztem dostawy. Dodatkowo, zgodnie z tym cennikiem i ofertami, w których jest dodany, wygenerujemy liczbę etykiet nadawczych do całego zamówienia.

Gdy zmienisz te ustawienia na ''Różne cenniki dostaw, kupujący zapłaci za: sumę dostaw'' to zamówienia z poszczególnych ofert nadamy w osobnych przesyłkach, a kupujący zapłaci za każdą z nich.

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
KIKOPIKO
#11 Animator#

A gdzie to można zmienić ? 

oznacz moderatorów
KIKOPIKO
#11 Animator#

to jest to ? Zrzut ekranu 2025-03-05 193751.png

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@KIKOPIKO, tak, zgadza się.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
KIKOPIKO
#11 Animator#

A nie możesz mi do tego zamówienia zrobić drugiej paczki to i tak było w ramach SMART 😀

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@KIKOPIKO, niestety nie mam możliwości zmiany liczby przypisanych przesyłek 😞  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów