Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem dla czego zamówienie nr
Cześć, @KIKOPIKO. Do zamówienia została przypisana jedna przesyłka, ponieważ tylko w jednej ofercie podpięty był cennik z 1 sztuką w przesyłce, a w pozostałych cennikach maksymalna liczba wynosi 12 sztuk.
W ustawieniach dostawy zaznaczyłaś opcję ''Różne cenniki dostaw, kupujący zapłaci za: najdroższą dostawę'' - wtedy kupujący płaci kwotę za dostawę, którą obliczymy na podstawie jednego cennika z najwyższym kosztem dostawy. Dodatkowo, zgodnie z tym cennikiem i ofertami, w których jest dodany, wygenerujemy liczbę etykiet nadawczych do całego zamówienia.
Gdy zmienisz te ustawienia na ''Różne cenniki dostaw, kupujący zapłaci za: sumę dostaw'' to zamówienia z poszczególnych ofert nadamy w osobnych przesyłkach, a kupujący zapłaci za każdą z nich.
A gdzie to można zmienić ?
to jest to ?
@KIKOPIKO, tak, zgadza się.
A nie możesz mi do tego zamówienia zrobić drugiej paczki to i tak było w ramach SMART 😀
@KIKOPIKO, niestety nie mam możliwości zmiany liczby przypisanych przesyłek 😞