anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywna ocena

olo-oro
#8 Zapaleniec

Witam, 

Mam pytanie w sprawie negatywnej oceny. W opisie oferty była podana informacja o plamach, pieczątkach i braku tylnej części okładki. Kupujący po dwóch miesiącach od zakupu wystawił komentarz negatywny z dopiskiem "uszkodzona okładka". Dlaczego mam odpowiadać za nieuwagę lub ignorowanie opisu przez kupującego? Czy jest możliwość usunięcia tej oceny? Pozdrawiam

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

ja nie widzę w ofercie informacji o plamach, pieczątkach i braku tylnej części okładki.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Ja też nic takiego nie widzę 🙉

oznacz moderatorów

olo-oro
#8 Zapaleniec

Bo to jest aktualna oferta, a nie oferta, której dotyczy ocena. Mam kilka egzemplarzy tego przedmiotu i ocena dotyczyła oferty za 10 zł.

 

oznacz moderatorów

olo-oro
#8 Zapaleniec

Bo to jest aktualna oferta, a nie oferta, której dotyczy ocena

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@olo-oro podaj proszę numer zamówienia, sprawdzę to.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

olo-oro
#8 Zapaleniec

17356984839 

oznacz moderatorów

olo-oro
#8 Zapaleniec

Według mnie to absurd, ze kupujący potwierdza w komentarzu opisany przeze mnie  stan przedmiotu, a Allegro w żaden sposób nie reaguje. 

oznacz moderatorów

olo-oro
#8 Zapaleniec

I jak, Grzesiek, coś udało się wyjaśnić? Może Tobie uda się przywrócić sprawiedliwość? 🙂

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@olo-oro ja i Grzesiu mamy dokładnie takie samo stanowisku, więc przykro mi, ale w kwestii tego komentarza nie zrobimy nic więcej. Za chwilę Grzesiu napisze Ci co możesz zrobić na przyszłość w kwestii zamówień opóźnionych na prośbę klientów. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@olo-oro jeśli wysyłasz później niż deklarujesz, na prośbę kupującego i masz to udokumentowane na piśmie, takie zamówienia wykluczamy z jakości i nie mają one żadnego wpływu na wyniki.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

olo-oro
#8 Zapaleniec

Rozumiem, tylko nie chcę bawić się w żadne udowodnianie, to strata czasu i pogodziłam się już z brakiem odznaczenia super-sprzedawca.  

oznacz moderatorów

Monika__L
#18 Luminarz

Była cena niższa?

zapewne byla

a to kładzie klapki na oczach 

oznacz moderatorów

olo-oro
#8 Zapaleniec

Była niższa cena, można powiedzieć symboliczna 10 zł. Najbardziej denerwuje, że wie, że nie zauważył,  a i tak po dwóch miesiącach od zakupu zachciało mu się wystawić negatywa. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@olo-oro konsutlowałam temat z zespołem i co do zasady nie mamy podstaw do ingerencji w Twoim przypadku, ale i tak ta ocena nie jest brana pod uwagę w Twoich statystykach ze względu na to, że jest to jedyny negatywny komentarz w przeciągu ostatnich 30 dni. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

olo-oro
#8 Zapaleniec

Więc co mam robić na przyszłość, po każdym zakupie pytać, czy kupujący dostrzegł szczegóły stanu przedmiotu? Musicie zmienić regulamin, bo jak widzę ten temat pojawia się non stop. W tym przypadku jest to konieczność.  Tak przy okazji dodam, że często, szczególnie w okresie wakacyjnym, pojawiają się prośby o wysyłkę w późniejszym terminie. To też wpływa na jakość obsługi, bo wysyłam później, niż deklaruję.  Jeżeli wciąż udoskonalacie Allegro (faktycznie często to zmiany ułatwiające prace)  dobrze byłoby rozważyć dodatkową opcję z terminem nadania.

oznacz moderatorów