Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nierozwiązana dyskusja, która zaniża poziom jakości sprzedaży. Kupujący oznaczył produkt jako uszkodzony i zażądał zwrotu pieniędzy , tak też zrobiliśmy i mimo to kupujący oznaczył dyskusje jako nierozwiązana. Co mogę z tym zrobić aby ta dyskusja nie zaniżała mi statystyk?
jeżeli dyskusją została rozwiązana, zwrot środków, naprawa towaru to proś Allegro o zmianę na rozwiązaną,
Już wysłałam prośbę o zakończenie dyskusji i oznaczenie jej jako rozwiązaną dnia 20 sierpnia.
A dostał tyle ile oczekiwał?
Tak
@obcojezyczne jaka jest decyzja kupującego w tej sprawie? Doszliście do porozumienia?
Kupujący oznaczył produkt jako uszkodzony i zażądał zwrotu pieniędzy , tak też zrobiliśmy
Kupujący oznaczył produkt jako uszkodzony i zażądał zwrotu pieniędzy , tak też zrobiliśmy i mimo to kupujący oznaczył dyskusje jako nierozwiązana.
@obcojezyczne kupujący, który oznaczył Waszą dyskusję jako nierozwiązaną - może on ją w każdej chwili zmienić na rozwiązaną. Mam nadzieję, że uda Wam się osiągnąć w tej kwestii porozumienie.
A jeśli nie oznaczy (bo nie ma z nim kontaktu) to co wtedy mogę zrobić?
Można zmienić skoro sprawa rozwiązana.