anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Poziom sprzedaży -270 punktów pomimo wysyłki w terminie

MAMY ROZWIĄZANIE!
THBest
#7 Wielbiciel#

Witam, przy porannym przeglądaniu maila oprócz nowego zamówienia zauważylem informację o obniżeniu poziomu mojej sprzedaży.

Czas na wysyłkę miałem do 07.01.2025 23:59, zamówienie oznaczyłem jako wysłane oraz dodałem nr przesyłki tego samego dnia tj. 07.01.2025 w okolicy godziny 20-21

Działam w modelu dropshipping i jestem początkujący, doradca z chatu allegro wytłumaczył mi że system allegro może nie widzieć tych przesyłek, ponieważ zrobiłem to poprzez WPIS i polecał korzystanie z usług dla kont firmowych, jednak jestem póki co prywatnym sprzedawcą i niemam do tego dostępu jak również ze względu na model sprzedażowy niemam bezpośredniego kontaktu z produktem.

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Czy istnieje możliwość wycofania tej negatywnej oceny po otrzymaniu produktu przez kupującego co potwierdzi wysłanie przeze mnie produktu na czas ? Nie chciałbym od samego startu łapać negatywnych punktów dopiero się uczę i nie do końca wiem jak to załatwić, ponieważ nawet otrzymanie pozytywnej oceny od kupującego nie pokryje tej negatywnej za rzekome niedopilnowanie wysyłki w terminie.

Dodam że póki co nie posiadam żadnych integracji z allegro typu skyshop sello itp i wszystko robię samodzielnie.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
AnnaG-Antyki
#19 Nestor#