Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, przy porannym przeglądaniu maila oprócz nowego zamówienia zauważylem informację o obniżeniu poziomu mojej sprzedaży.
Czas na wysyłkę miałem do 07.01.2025 23:59, zamówienie oznaczyłem jako wysłane oraz dodałem nr przesyłki tego samego dnia tj. 07.01.2025 w okolicy godziny 20-21
Działam w modelu dropshipping i jestem początkujący, doradca z chatu allegro wytłumaczył mi że system allegro może nie widzieć tych przesyłek, ponieważ zrobiłem to poprzez WPIS i polecał korzystanie z usług dla kont firmowych, jednak jestem póki co prywatnym sprzedawcą i niemam do tego dostępu jak również ze względu na model sprzedażowy niemam bezpośredniego kontaktu z produktem.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Czy istnieje możliwość wycofania tej negatywnej oceny po otrzymaniu produktu przez kupującego co potwierdzi wysłanie przeze mnie produktu na czas ? Nie chciałbym od samego startu łapać negatywnych punktów dopiero się uczę i nie do końca wiem jak to załatwić, ponieważ nawet otrzymanie pozytywnej oceny od kupującego nie pokryje tej negatywnej za rzekome niedopilnowanie wysyłki w terminie.
Dodam że póki co nie posiadam żadnych integracji z allegro typu skyshop sello itp i wszystko robię samodzielnie.
Podstawowe pytanie brzmi czy tego 7-go paczkę "wysłałeś" czy "wysłałeś" i wbrew pozorom to nie jest to samo. Bo jak tylko wsadziłeś do paczkomatu, boxa czy zawiozłeś do punktu to mimo, że wysłałeś to nie wysłałeś i klient miał rację... Na Allegro jest to poważna różnica, paczki musisz nadawać tak, by w tym terminie zostały odebrane i zeskanowane przez kuriera. Wtedy przeważnie dochodzą następnego dnia. Jeśli kurier zeskanował ją dzień później to klient dostał ją dzień po terminie. Na zdjęcie nega nie licz. "Subiektywna opinia" itp...Ma prawo do wszystkiego, a jak się nie zgadzasz to możesz pozwać. Oczywiście jeszcze w międzyczasie zgłosi Cię za "straszenie" czyli wypełnienie ustawowego obowiązku wysłania wezwania przed pozwem xD, a Allegro mu przyklaśnie..
Negatywną ocenę otrzymałem od allegro, nie od klienta - klient nie wystawił jeszcze oceny. Produkt wysyłał producent a nie ja, więc po prostu podałem nr przesyłki który od niego otrzymałem.
@THBest to niech ten producent poprawnie wstawia dane kupującego głównie chodzi o zaszyfrowany email allegro
Ok rozumiem o co chodzi, dziękuję za radę
Oj no nie wiem. Jak producent poda pełny email zaszyfrowany email klienta ten przypisany do zamówienia to prawdopodobnie sprzedawca zobaczy druga opłatę za wysyłkę dodaną do jego rachunku w Allegro. Jak zaś poda adres skrócony klienta to opłaty nie będzie ale paczka nie liczy się w statystykach... Tak źle i tak źle.
@THBest wykluczyliśmy zamówienie, z jakości Twojej sprzedaży - jutro informacja będzie zaktualizowana w systemie. 😊
Dziękuję bardzo 🤗