Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z klientem, który atakuje, obraża i nazywa oszustem. Sprawa dotyczy zamówienia złożonego przez klienta w czwartek, gdzie Allegro zamieszcza informacje kup do 11 i przewidywany czas dostawy w piątek. Paczkę nadałem tego samego dnia przed godziną graniczną i tego samego dnia była w centrali, ale do klienta dojdzie najprawdopodniej dopiero w poniedziałek. Próbuje tłumaczyć, ale to nic nie daje, dalej jestem oszustem. Pogodziłem już się z faktem, że dostanę negatywa. Ale denerwuje mnie, że płacę kolejny raz nie za swoje winy. Paczkę wysyłam natychmiast, a dla klienta jestem najgorszym oszustem bo Allegro podało inny przewidywany czas, niż paczka dotarła.
@artur198613 allegro podaje przewidywany czas dostawy a nie gwarantowany, tu masz stanowisko allegro możesz podesłać, grunt że nadałeś w czasie 🙂
@artur198613 Niestety Allegro dopisuje do Twojej umowy z kupującym czas dostawy towaru, a Ty wystawiając ofertę się na to godzisz i podpisujesz się pod treścią tej oferty, czyli potem odpowiadasz przed kupującym za niedotrzymanie warunków.
Klient obrażać i wyzywać z tego powodu nie powinien, ale może wystawić negatywny komentarz. Klient dokonując zakupu może brać pod uwagę terminy podane na aukcji i się nimi sugerować, jest to istotny element wpływający na decyzję o zakupie. Nie powinno się klienta wprowadzać w błąd.
Allegro dopisuje, ale czy rozumie Pani słowo „przewidywany” nie gwarantowany, ale przewidywany
To ma marginalne znaczenie - tam są podane terminy i kupujący może się nimi sugerować podejmując decyzję o zakupie. To działa jak reklama, jest to pewna obietnica wpływająca na zakup. Tylką sąd może stwierdzić, że te terminy nie obowiązują, Allegro nie może orzekać, że podane terminy nie są wiążące ze względu na ich nazwę.
Ja gwarantuje wysyłkę w ciągu jednego dnia i spełniam ten warunek w 100% według statystyk. Tam są podane terminy przewidywane, jest to słowo z języka polskiego i jak ktoś nie zna jego znaczenia może sprowadzić w słowniku. A już bardzo nie podoba mi się sugestia z Pani strony, że kogoś oszukuje.
@artur198613 10% przesyłek dociera następnego dnia do odbiorcy. Najlepiej wyłączyć szybkie dostawy i mieć problem z głowy.