anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z klientem

jarofj
#8 Zapaleniec#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Proszę o pomoc wyjaśnieniu w sprawie dyskusji z klientem .Reklamacja została nie uznana ,klient  poprosił o pomoc allegro i rano dostałam wiadomość tej treści ,  miał Pan prawo odmownie rozpatrzyć reklamację, dlatego nie będziemy wymagali spłaty, a  wieczorem dostałam wiadomość ,że  został złożony  wniosek Protect Allegro  

Skontaktuj się z nim jak najszybciej w ramach otwartej dyskusji, aby wyjaśnić sprawę. W przeciwnym razie z chwilą wypłaty rekompensaty Kupującemu, wprowadzimy na Twoje konto ograniczenia, a wypłaconą kwotę doliczymy do Twojego rozliczenia z Allegro na podstawie Załącznika nr 9 regulaminu Allegro, cz. IV pkt 9.

Jeżeli nie możesz wypowiedzieć się w dyskusji i wyjaśnić sprawy kupującemu – odpowiedz na tego maila i prześlij swoje wyjaśnienia bezpośrednio do nas, aby mogły być uwzględnione w trakcie rozpatrywania wniosku. Pamiętaj, że wnioski rozpatrujemy zazwyczaj w około 2 dni dlatego, bardzo istotne jest aby sprawa została wyjaśniona z Klientem przed momentem rozpatrzenia wniosku.

Wysłałam  jeszcze raz odpowiedz ,że reklamacja została nie uwzględniona i moje pytanie bo pierwszy raz jestem z takiej sytuacji czy ta odpowiedz wystarczy w dyskusji  i czy zostanę obciążona kosztami  .    

Do zakupu z 09.08.2023 (f203b3e0-3695-11ee-b8a7-a9a89d2ec058)

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

az1rael
#21 Demiurg#

automatyczna wiadmość a klient dostał gratisa kolejny raz kosztem wszystkich. W dyskusji możesz poprosić pracownika allegro o potwierdzenie.

oznacz moderatorów