anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z integracją InPostu - ważne informacje

Idź do rozwiązania
_HolaOla_
Moderator
Moderator

Drodzy Sprzedający,

w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem PaczekZgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".

Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
780 ODPOWIEDZI 780
imhotep7
#7 Wielbiciel#

mam problem z wysyłką przez alegro inpost. klikam na nadaj paczke alegro inpost i po otworzeniu sie strony inpostu wyskakuje mi komunikat "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! " i ten komunikat wisi już kilka godzin i nie mam jak nadać paczki.

najwyraźniej największy problem to import danych do wysyłki z allegro do inpostu.

wie ktoś może jak rozwiązać ten problem??

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
kryska66
#8 Zapaleniec#

Niestety ten sposób nie zadziałał.

oznacz moderatorów
megagencja
#9 Pomysłodawca#

A  spróbuj przez manager.paczkomaty.pl   U mnie działa

oznacz moderatorów
kryska66
#8 Zapaleniec#

Przez managera też nie działa.

oznacz moderatorów
megagencja
#9 Pomysłodawca#

A odłączenie konta i przyłączenie na nowo ?

oznacz moderatorów
kryska66
#8 Zapaleniec#

próbowałam nadal nic. wyczyściłam też ciastka. kilka  razy mialam ten problem i zazwyczaj odłączenie konta działało. Teraz nie działa  żaden sposób. 

oznacz moderatorów
megagencja
#9 Pomysłodawca#

To brak mi pomysłów. Może wyłącz i włącz ponownie komputer. Wiem ,że to chwytanie się brzytwy, ale może.

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@kryska66, czy mogę prosić Cię o informację, na czym dokładnie polega Twój problem? Jeśli widzisz jakiś komunikat dotyczący błędu, przydatny byłby zrzut ekranu. 🙂

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
kryska66
#8 Zapaleniec#

jakkolwiek bym nie wchodziła na allegro In Post ( zarówno od strony allegro jak i managera paczek)  caly czas wyskakuje komunikat "kryska66 - Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! "

Próbowałam poprzez 2 przeglądarki i cały czas jest to samo

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@kryska66, mogłabym Cię jeszcze poprosić o załączenie tu zrzutu ekranu? Prześlę go również z zapytaniem, co może być tego przyczyną. 🙂 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
kryska66
#8 Zapaleniec#

Screenshot_2021-02-18 Paczkomaty pl - Manager przesyłek.png

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@kryska66, bardzo Ci dziękuję za zdjęcie oraz opis. Zgłoszę problem do odpowiedniego działu. Postaram się jak najszybciej wrócić z odpowiedzią zwrotną. 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@kryska66 Odblokuj wyskakujące okna (popupy) w przeglądarce.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
kryska66
#8 Zapaleniec#

Problem był w zablokowanych okienkach. 🙂  Już wszystko ogarnęłam Dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów
zlosnica1001
#8 Zapaleniec#

Post nieważny, już sobie poradziłam z rozwiązaniem. Nie wiem ile razy wiązałam konta na nowo, może kilkanaście, ale w końcu się udało. Powodzenia wszystkim.

oznacz moderatorów
Pantagruel
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry ,

ja mam taki problem od paru dni. Nie mogę zaimportować przesyłek z Allegro.

Pojawia się właśnie taki komunikat.

Kupujący nie może doczekać się przesyłki ode mnie 😞 Ratunku. Do Inpost'a też już napisałem

oznacz moderatorów
101store
#8 Zapaleniec#

Mam dokładnie ten sam problem

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

101store Pantagruel powiążcie ponownie konto i zaczekajcie do kilkunastu minut , system przełknie i zaskoczy . Wiązanie kont co chwila wydłuża czas na reakcję systemu .

oznacz moderatorów
101store
#8 Zapaleniec#

Próbowałem jakieś 30min. temu, dalej to samo, czyli:
"101store - Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!'

Mimo wszystko dzięki za chęć pomocy.

oznacz moderatorów