anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z integracją InPostu - ważne informacje

MAMY ROZWIĄZANIE!
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Drodzy Sprzedający,

w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem PaczekZgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".

Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
786 ODPOWIEDZI 786
samara_kosmetyki
#7 Wielbiciel#

Ja nadal mam problem z połaczeniem. Komunikat "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! "

oznacz moderatorów
rado220179
#8 Zapaleniec#

Ponownie jest to samo. Czy naprawdę trzeba tak utrudniać pracę innym?  "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!" 

oznacz moderatorów
EcoLifeGroup
#7 Wielbiciel#

U nas pomogła zmiana przeglądarki! Ale nie dam gwarancji że w każdym wypadku to rozwiąże problem.

 

oznacz moderatorów
meduza
#12 Orędownik#

u  mnie pomogło powtórne powiązanie konta

oznacz moderatorów
imhotep7
#8 Zapaleniec#

mam problem z wysyłką przez alegro inpost. klikam na nadaj paczke alegro inpost i po otworzeniu sie strony inpostu wyskakuje mi komunikat "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! " i ten komunikat wisi już kilka godzin i nie mam jak nadać paczki.

najwyraźniej największy problem to import danych do wysyłki z allegro do inpostu.

wie ktoś może jak rozwiązać ten problem??

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
kryska66
#8 Zapaleniec#

Niestety ten sposób nie zadziałał.

oznacz moderatorów
megagencja
#9 Pomysłodawca#

A  spróbuj przez manager.paczkomaty.pl   U mnie działa

oznacz moderatorów
kryska66
#8 Zapaleniec#

Przez managera też nie działa.

oznacz moderatorów
megagencja
#9 Pomysłodawca#

A odłączenie konta i przyłączenie na nowo ?

oznacz moderatorów
kryska66
#8 Zapaleniec#

próbowałam nadal nic. wyczyściłam też ciastka. kilka  razy mialam ten problem i zazwyczaj odłączenie konta działało. Teraz nie działa  żaden sposób. 

oznacz moderatorów
megagencja
#9 Pomysłodawca#

To brak mi pomysłów. Może wyłącz i włącz ponownie komputer. Wiem ,że to chwytanie się brzytwy, ale może.

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kryska66, czy mogę prosić Cię o informację, na czym dokładnie polega Twój problem? Jeśli widzisz jakiś komunikat dotyczący błędu, przydatny byłby zrzut ekranu. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
kryska66
#8 Zapaleniec#

jakkolwiek bym nie wchodziła na allegro In Post ( zarówno od strony allegro jak i managera paczek)  caly czas wyskakuje komunikat "kryska66 - Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! "

Próbowałam poprzez 2 przeglądarki i cały czas jest to samo

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kryska66, mogłabym Cię jeszcze poprosić o załączenie tu zrzutu ekranu? Prześlę go również z zapytaniem, co może być tego przyczyną. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
kryska66
#8 Zapaleniec#

Screenshot_2021-02-18 Paczkomaty pl - Manager przesyłek.png

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kryska66, bardzo Ci dziękuję za zdjęcie oraz opis. Zgłoszę problem do odpowiedniego działu. Postaram się jak najszybciej wrócić z odpowiedzią zwrotną. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@kryska66 Odblokuj wyskakujące okna (popupy) w przeglądarce.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
kryska66
#8 Zapaleniec#

Problem był w zablokowanych okienkach. 🙂  Już wszystko ogarnęłam Dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów
zlosnica1001
#8 Zapaleniec#

Post nieważny, już sobie poradziłam z rozwiązaniem. Nie wiem ile razy wiązałam konta na nowo, może kilkanaście, ale w końcu się udało. Powodzenia wszystkim.

oznacz moderatorów