
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
Moderatorka
- Etykiety:
-
InPost

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witam, czy ktoś jeszcze ma problem z menagerem paczek inpost?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A jaki dokładnie problem masz na myśli ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już wrócili do życia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tak, ale juz działa , Inpost szybko zawsze reaguje .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
co ci działa ?? nic nie działa

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
SZYBKO?? chyba u ciebie wyjątkowo

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
bardzo szybko.....od 15.09 godziny wieczorne....cisza. Brak możliwości wygenerowania jakiejkolwiek przesyłki

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja mam problem: Trwa uzyskiwanie dostępu... i tak trwa bez skutku. ( konto powiązane )

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ja mam to samo 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ u mnie to samo, trwa i trwa powiązanie i się powiązac nie może...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przed chwilą odpisali z InPost'u, że problemy mogą występować do wieczora:
"W dniu dzisiejszym mieliśmy utrudnienia w działaniu integracji Allegro z Managerem Paczek.
Przyczyna i problem zostały rozwiązane natomiast oczekiwanie na powrót pełnej funkcjonalności u pewnej części użytkowników może potrwać do wieczora. Serdecznie przepraszamy za powstałe utrudnienia."

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie do tej pory nir działa. Caly dzien i lipa nir mozna bylo nadac paczek. Ciekawe jak allegro dp tego podejdzie i czy klienci Będą zadowoleni ze paczki z opóźnieniem dostana

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
szkoda że nie określili do którego wieczora, bo nadal nic pozytywnego w tym zakresie się nie wydarzyło. Nadal czekamy na powiązanie kont

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
podczas kilku prób nadania paczki do Czech (Allegro Wysyłka z Polski do Czech - Odbiór w Punkcie Packeta) wyświetla się komunikat:
"Nie udało się pobrać numeru przesyłki z Poczty Polskiej"
Czy to awaria? próbowałem na różnych przeglądarkach i cały czas to samo...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie nadal lipa, inpost mówi żeby czekać, a ja mam 100 paczek do spakowania, ciekawe kto za to odpowie jak paczki dzisiaj nie wyjdą

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
...i zaczyna się otwieranie przez Kupujących "dyskusji". Za umowną chwilę pójdą w ruch negatywy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
już widzę jak klienci wrócą z kolejnymi zamówieniami...u mnie wysyłka 24 godziny, a to już kolejny dzień i nic...dramat! kto za to odpowie? najbardziej ucierpią sprzedający...jak zwykle z resztą!
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »