Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
@BestHurtDrogeria Zostań zalogowany na stronie "Import Allegro InPost", od czasu do czasu wciśnij F5 - kiedyś w końcu zaskoczy
U mnie też w końcu ruszyło po 12 godzinach, powiązałem ponownie konto przed chwilą i ruszyło.
U mnie też ruszyło.Jeszcze raz usunęłam i przywróciłam konto i wreszcie drgnęło.Mam nadzieję,że jutro problem nie wróci
u mnie nie działa od rana...
Spróbuj jeszcze raz usunąć powiązane konto i potem wpisz je na nowo.Od rana robiłam to wiele razy i nic,a teraz zadziałało.
u mnie 3konta,działa tylko na jednym
Ok, dzięki będę próbował....ale czas wysyłki mija nieubłaganie....i nikt pewnie na to nic nie poradzi jak za czas wysyłki ktoś zabierze mi gwiazdki :(...no ale cóż gorzkie żale! Dzięki za odpowiedz.
Niestety.Przykre,że Allegro prowizję nam podnosi,ale nie pomyśli,że w takim wypadku jak teraz należałoby przynajmniej ustawić dużą informację na stronie.Ale po co prowizja i tak spłynie,a po tyłkach dostaniemy my.
Witam. Super, że Inpost pracuje nad rozwiązaniem problemu... Jest tylko jeden problem... pracuje od 8.30 rano i nic nie wypracował... Allegro, które obecnie pobiera prowizję nawet od kosztów przesyłki (co jest absurdem) kompletnie nic w tym zakresie nie pomaga, a terminowość przesyłek jest jednym z najważniejszych elementów sprzedaży. Dzięki opieszałości Inpostu cała sprzedaż w dniu dzisiejszym leży, a co Allegro wspólnie z Inpost proponuje w zamian?
U mnie też ruszyło. Wyczyściłam wszystkie konta i podłączyłam ponownie.
Działa. Faktycznie po kilkudziesięciu odświeżeniach, w końcu udało się po kilkunastu próbach ponownego powiązania konta, według sposobu jak pisali niektórzy powyżej. Teraz szybciutko pędzę do oddziału Inpost i jeszcze uda się dziś wysłać :))))))))) uffffffffffffff
u mnie nic nie działa od 8:30
nic nie pomaga
u mnie niestety nadal nic, juz dostaje czegoś z tego odświeżania i prób
ponownego powiązania...
U mnie również nic nadal nie działa. Próbowałam ponownie połączyć konta i teraz w ogóle nie mogę zalogować się na mesendżera paczek..... porażka
U mnie już działa, więc reszta pewnie też niebawem.
W menadżerze paczek w inpost klikamy w zakładkę zarządzanie kontami, potem klikamy w strzałeczkę w żółtym kwadraciku i powiąż ponownie.
U mnie zadziałało, widzę wszystkie paczki, mam nadzieję że do jutra nie znikną.
Pozdrawiam wszystkich
w końcu działa
🙂
W jaki sposób mogę powiązać aplikację Inpostu ze swoim kontem (wczesniejsze powiązanie odłączyłem)?
@abakusdekor ja się zalogujesz do menadżera Inpost, to kliknij na zakładkę Allegro, później Import Allegro Inpost i pojawi Ci się taki banerek "zarządzanie kontami". Kliknij tam sobie i będziesz miał taką strzałkę do rozwinięcia obok swojego profilu. Kliknij na nią i wybierz "powiąż ponownie".
Już działa, pomogło usunięcie powiązania aplikacji i powiązania go na nowo.