anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z integracją InPostu - ważne informacje

MAMY ROZWIĄZANIE!
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Drodzy Sprzedający,

w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem PaczekZgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".

Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
786 ODPOWIEDZI 786
TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@BestHurtDrogeria Zostań zalogowany na stronie "Import Allegro InPost", od czasu do czasu wciśnij F5 - kiedyś w końcu zaskoczy

oznacz moderatorów
MEGA_FASHION
#9 Pomysłodawca#

U mnie też w końcu ruszyło po 12 godzinach, powiązałem ponownie konto przed chwilą i ruszyło.

oznacz moderatorów
megagencja
#9 Pomysłodawca#

U mnie też ruszyło.Jeszcze raz usunęłam i przywróciłam konto i wreszcie drgnęło.Mam nadzieję,że jutro problem nie wróci

oznacz moderatorów
Blu-movieS
#8 Zapaleniec#

u mnie nie działa od rana...

oznacz moderatorów
megagencja
#9 Pomysłodawca#

Spróbuj jeszcze raz usunąć powiązane konto i potem wpisz je na nowo.Od rana robiłam to wiele razy i nic,a teraz zadziałało.

oznacz moderatorów
aidyta
#9 Pomysłodawca#

u mnie 3konta,działa tylko na jednym

oznacz moderatorów
BestHurtDrogeria
#9 Pomysłodawca#

Ok, dzięki będę próbował....ale czas wysyłki mija nieubłaganie....i nikt pewnie na to nic nie poradzi jak za czas wysyłki ktoś zabierze mi gwiazdki :(...no ale cóż gorzkie żale! Dzięki za odpowiedz.

oznacz moderatorów
megagencja
#9 Pomysłodawca#

Niestety.Przykre,że Allegro prowizję nam podnosi,ale nie pomyśli,że w takim wypadku jak teraz należałoby przynajmniej ustawić dużą informację na stronie.Ale po co prowizja i tak spłynie,a po tyłkach dostaniemy my.

oznacz moderatorów
czadowo1976
#7 Wielbiciel#

Witam. Super, że Inpost pracuje nad rozwiązaniem problemu... Jest tylko jeden problem... pracuje od 8.30 rano i nic nie wypracował... Allegro, które obecnie pobiera prowizję nawet od kosztów przesyłki (co jest absurdem) kompletnie nic w tym zakresie nie pomaga, a terminowość przesyłek jest jednym z najważniejszych elementów sprzedaży. Dzięki opieszałości Inpostu cała sprzedaż w dniu dzisiejszym leży, a co Allegro wspólnie z Inpost proponuje w zamian? 

oznacz moderatorów
Gasmin_pl
#12 Orędownik#

U mnie też ruszyło. Wyczyściłam wszystkie konta i podłączyłam ponownie.

oznacz moderatorów
kulki-kulki-pl
#9 Pomysłodawca#

Działa. Faktycznie po kilkudziesięciu odświeżeniach, w końcu udało się po kilkunastu próbach ponownego powiązania konta, według sposobu jak pisali niektórzy powyżej. Teraz szybciutko pędzę  do oddziału Inpost i jeszcze uda się dziś wysłać :))))))))) uffffffffffffff

oznacz moderatorów
m-studiopro
#8 Zapaleniec#

u mnie nic nie działa od 8:30

nic nie pomaga

oznacz moderatorów
citizen_
#7 Wielbiciel#

u mnie niestety nadal nic, juz dostaje czegoś z tego odświeżania i prób

ponownego powiązania...

oznacz moderatorów
unik_sklep
#11 Animator#

U mnie również nic nadal nie działa. Próbowałam ponownie połączyć konta i teraz w ogóle nie mogę zalogować się na mesendżera paczek..... porażka

oznacz moderatorów
retrogsm24h
#8 Zapaleniec#

U mnie już działa, więc reszta pewnie też niebawem.

oznacz moderatorów
BizarBizar
#8 Zapaleniec#

W menadżerze paczek w inpost klikamy w zakładkę zarządzanie kontami, potem klikamy w strzałeczkę w żółtym kwadraciku i powiąż ponownie.

U mnie zadziałało, widzę wszystkie paczki, mam nadzieję że do jutra nie znikną.

Pozdrawiam wszystkich

oznacz moderatorów
citizen_
#7 Wielbiciel#

w końcu działa

🙂

 

oznacz moderatorów
abakusdekor
#7 Wielbiciel#

W jaki sposób mogę powiązać aplikację Inpostu ze swoim kontem (wczesniejsze powiązanie odłączyłem)?

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@abakusdekor ja się zalogujesz do menadżera Inpost, to kliknij na zakładkę Allegro, później Import Allegro Inpost i pojawi Ci się taki banerek "zarządzanie kontami". Kliknij tam sobie i będziesz miał taką strzałkę do rozwinięcia obok swojego profilu. Kliknij na nią i wybierz "powiąż ponownie".

oznacz moderatorów
abakusdekor
#7 Wielbiciel#

Już działa, pomogło usunięcie powiązania aplikacji i powiązania go na nowo.

oznacz moderatorów