Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
U mnie również nadal błąd
ZNOWU NIE Działa !!!
Wczoraj od 16 do 22 wszystko działało poprawnie. Dziś mamy powtórkę.
działa
Nie działa, "wystąpił nieoczekiwany błąd"
Ja tam go oczekiwałem....
Wczoraj od 14 do nocy mi działało dobrze a dziś znowu to samo
Od 24 h nic nie działa. W dodatku jest czwartek. Czyżby przygotowanie do wycinki następnych firm?
Też o tym pomyślałam, że chcą nam zaszkodzić.... Ile może trwać awaria systemów?
Dzień dobry,
Zazdroszczę osobom które miały "okienko" sprawnego inpostu.
Wczoraj od 10 do 22 co pół godziny (a czasem i częściej) sprawdzałem i było niedostępne.
Dzisiaj rano też.
Co mam zrobić z np średnim czasem wysyłki który mi spadnie teraz na łeb na szyję? O negatywach już nic nie wspomne.
obudziłem się rano. czwartek..
i dalej to NIE działa.. już 24h awaria !!!
znów chciał połączyć konto allegro z inpost ( jak wczoraj ).. i cały czas :
Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!
POMOCY !!!!
ooo.. zaczeło działać 🙂
U mnie zaskoczyło wczoraj ok. 17-tej, i jak na razie działa. Zapewne powinienem być wdzięczny firmom Allegro i InPost, że pozwalają mi pracować
Wczoraj po 16 ożyło, 3 konta powiązane działały. Dzisiaj znowu powtórka z rozrywki, dwa konta już zdechły. "Wystąpił nieoczekiwany błąd"...
U mnie także nadal nie działa
Drugi dzień nie można wysłać przesyłek .. czy serwis Allegro wystosuje jakiś oficjalny komunikat o awarii ?? ---
U mnie też nie działa od wczoraj ( już24h ), jeśli nie wiadomo o co chodzi to może chodzi o pieniądze, bo jeśli chcę wysłać paczkę poza Allegro to mogę bez problemu, tylko ze muszę za nią zapłacić. A jeśli klient ma Smarta to mi przecież na przesyłkę nie dołoży.
u mnie w dalszym ciągu nic.... łącze konta, usuwam połączenia, znowu łącze....
a usunniete zostały poprzednie powiązanie konta z managerem paczkomaty, ja np. usunełam wszytkie powiązania przez allegro, nawet te stare, bo miałam wczoraj tez próbe powiązania, ale niedudaną, dopiero jak wszytkie usunełam i się zalogowała to zadziałało
Robiłam to kilkakrotnie i nic 😞
Robiłam od wczoraj już wszystko co opisywane w powyższych postach . Nic nie działa . Przesyłki nie nadane ,kupujący dzwonią . Nie ma żadnej informacji na stronie Allegro o problemach . To nie jest fair. Jak dostanę zaniżone oceny z powodu opóźnienia w wysyłce utracę SMARTA i wiarygodność. Czy w końcu ktoś to naprawi ???
Nic nie pomaga. Usunięcie konta, powiązanie od nowa - NIC. Czy wy w tym **piiip** zrobicie coś wreszcie dla NAS? Prowizja gigantyczna a z problemami zostaliśmy sami...
Zróbcie jeszcze więcej uwarunkowań typu 1% od 7% z 14% kodu Ean powiązanego z 6% kategori pozostałe w ukrytych i zobaczymy ile system Wam tego jeszcze wytrzyma.