
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
Moderatorka
- Etykiety:
-
InPost
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
LaniewscyShop to nie ma najmniejszego sensu , sprawdź tylko czy masz powiązanie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na głównej stronie https://allegro.pl/ powinien być wielki komunikat o problemach z wysyłką a nie schowane w pomocy. Sprzedawcy się tłumaczą, klienci wkurzeni.
Przeglądam strony @InPost również CISZA, że mają tak poważną awarię.
https://inpost.pl/aktualnosci-aktualne-informacje-dotyczace-odbierania-i-nadawania-przesylek-inpost
jest g. 10:29 , AWARIA ma się naprawdę dobrze .. czas na 3 kubek melisy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
www_otosek_pl u mnie wczoraj cały dzień nie dzialało , ruszyło w nocy i udało mi się obrobić paczki z wczoraj , teraz nie działa , ale wydłużyłem czas wysylki do 3 dni .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
a o której to było ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wstałem o 3:00 i sprawdziłem w domu - działa to w długą do roboty , ale od 9:30 kicha

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
no to trzeba czekać do 3 w nocy i do roboty 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od dwóch dni tragedia, a czas cenny..

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z wystawieniem faktury 10%prowizji od przesyłek ktorych nie mozemy wyslac nie beda mieli problemów- obiecuje !!!!!!!!!!!!!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
DOMAR-AGD i jeszcze problem będzie ze zwrotem jak klient odstąpi od umowy z adnotacją ,, niezgodny z opisem ..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
MotorpolWrSKODA przy takim układzie wychodzi niedziela robocza , jeśli naprawią 😂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Słuchajcie! W przypływie rozpaczy uruchomiłam inpost na Edge'u. Działa! Spróbujcie!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
agnisiaj wczoraj zmienialem przeglądarki i nie szlo na żadnej , wygląda ,że problem nie dotyczy wszystkich jednakowo .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdrogeria U mnie nie hulało na Chromie i Firefoxie. Na szczęście Edge odpalił.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
agnisiaj jesteś jednym ze szcęśliwców , u mnie na edge nie działa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zapewne wyniki są przypadkowe. Ja mam jedno konto zalogowane na Chrome, drugie na FF - i oba działają od wczoraj wieczór
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie edge , opera FF chrome nie dzała na żadnej od 9:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
EDGE, Chrome i FF sprawdzone .. problem nie po stronie przeglądarki tylko problem po stronie API, nie działa mechanizm zasysania po stronie inPostu, nie wiąże poprawnie ID klienta / klucz z systemem do obsługi paczek

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
niestety nadal nie można wygenerować etykiety i nadać przesyłki, trochę to długo trwa 😞 powinno być jakieś ogólne powiadomienie o takiej sytuacji , przecież ludzie czekają na paczki

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mi się udało na całe szczęście na głównym koncie allegro, od wczoraj rano do dzisiaj godzina 10:00. W godzinke zrobiłem wszystko na raz, natomiast 2 konto dalej wisi i klienci będą czekać. Mam nadzieję, że wkrótce się z tym uporają

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Retro1800pisz do Inpost na adres pomoc@inpost.pl Jak do nich napisałam to jakimś cudem i po godzinie zaczęło mi działać.