anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z integracją InPostu - ważne informacje

Idź do rozwiązania
_HolaOla_
Moderator
Moderator

Drodzy Sprzedający,

w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem PaczekZgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".

Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
778 ODPOWIEDZI 778
marketklockow2
#8 Zapaleniec#

Podaj mi numer do siebie, bo nie widzę jak to zrobić.

oznacz moderatorów
unik_sklep
#10 Popularyzator#

Może komuś się przyda, odpowiedź Inpost

 

Dzień dobry,

dziękuję za kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

W dniu wczorajszym oraz dzisiejszym występowały utrudnienia w działaniu integracji Allegro z Managerem Paczek.

Przyczyna i problem zostały rozwiązane. Serdecznie przepraszamy za powstałe utrudnienia.

W przypadku dalszych problemów proszę o wykonanie następujących czynności:

1. włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka"
2. wyczyszczenie „ciasteczek” w przeglądarce
3. zamknięcie wszystkich okien i ponowne uruchomienie przeglądarki
4. odznaczenie opcji "Powiąż moje konto z Allegro" w zakładce "Moje Dane"
5. zalogowanie w trybie "incognito" w najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome (CTRL+SHIFT+N) lub Firefox (CTRL+SHIFT+P)
6. zalogowanie do Managera Paczek przez konto Allegro lub przez dane konta Managera Paczek.

Powyższe czynności powinny umożliwić prawidłowe korzystanie z Managera Paczek.

oznacz moderatorów
mysliwym
#8 Zapaleniec#

ten patent rowniez nie dziala

oznacz moderatorów
mysliwym
#8 Zapaleniec#

probowalem kilka razy
łącznie z calkowicie nowym łączeniem konta i nic

oznacz moderatorów
LaniewscyShop
#7 Wielbiciel#

Tak zrobiłam i mam informację okno wyskakujące zablokowane i nic nie nie dzieje, czy trzeba zrobić coś jeszcze?

oznacz moderatorów
benio2010
#9 Pomysłodawca#

ja usunełam ponownie wszytskie powiazane apilkacje na koncie allegro zalogowałm sie na paczkomaty i powiązałam konto-allegro raz jeszcze, zadziałało

zorbiłam to pred chwilą, tylko tam oni coś musza orbić jeszcez w Inposcie, bo miałam z dzisiaj dwa powiązania, a robiłam tylko jedno

oznacz moderatorów
m_w98
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_ @InPost  czy wy zamierzacie w końcu coś z tym zrobić?? Problem trwa 3 dzień! Albo chociaż opublikować WIDOCZNY oficjalny komunikat dla kupujących??  

oznacz moderatorów
marketklockow2
#8 Zapaleniec#

DALEJ NIC NIE DZIAŁA. 

oznacz moderatorów
www_seltex_pl
#7 Wielbiciel#

Uważam, że komunikat o zaistniałej sytuacji dla wszystkich kupujących w ostatnich dniach to minimum, które allegro powinno zrobić. 
I oczywiście nie uwzględnianie 'opóźnienia' w wysyłce do oceny jakości sprzedaży/obsługi.

oznacz moderatorów
borowy33
#9 Pomysłodawca#

To jest minimum akceptowalnego minimum, tym bardziej, że szablon - zółty od Covida, mają już gotowy.

oznacz moderatorów
wypad_com_pl
#8 Zapaleniec#

Może komuś pomoże tak jak nam w tym momencie. Poniżej instrukcja krok po kroku:

1) w managerze paczek InPost w zakładce Import Allegro InPost wchodzimy w zarządzanie kontami

2) zaznaczamy konto które nie działa i dajemy usuń

3) wchodzimy na konto Allegro którego było powiązane i idziemy do "moje konto"->"powiązane aplikacje"->szukamy "Allegro InPost Integration" -> i dajemy usuń powiązanie

4) zamykamy (znaczy najpierw się wylogowujemy) wszystkie możliwe przeglądarki na których ktokolwiek jest zalogowany do managera paczek InPost nawet ta na innych stanowiskach (komputerach).

5) zamykamy wszystkie pozostałe przeglądarki na komputerze na którym będziemy ponawiać powiązanie

6) otwieramy przeglądarkę w trybie "incognito" aby ciasteczka nie miały znaczenia

7) logujemy się do managera paczek ale nie za pomocą logowania "Zaloguj przez Allegro" tylko poprzez wpisanie adresu e-mail i hasła

😎 nie logujemy się jeszcze na allegro

9) idziemy do zakładki "import allegro inpost" -> jeżeli nie mamy powiązanych innych kont to powinno wyskoczyć okienko do powiązań. Jeżeli mamy już inne powiązania to klikamy "Zarządzanie kontami" i dodaj nowe.

10) wpisujemy login konta do powiązania i przechodzimy dalej, przeniesie nas do logowania do Allegro, logujemy się na odpowiednie konto które chcemy powiązać i zatwierdzamy.

11) powinno zadziałać u nas po takich czynnościach ruszyło za pierwszym razem.

Mam nadzieję że innym pomoże.

oznacz moderatorów
Bambek69
#3 Debiutant#

Zrobione według podanej kolejności i również zadziałało od pierwszego razu! Wielkie dzięki za pomoc!

oznacz moderatorów
mysliwym
#8 Zapaleniec#

i utykam na punkcie 10 , wyskakuje okno jaki login powiazac wpisuje i nie przenosi mnie do logowania allegro tylko utyka znowu na tym wyskakującym oknie "trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! "

oznacz moderatorów
Blu-movieS
#8 Zapaleniec#

Spróbujcie inaczej, każdy powiązał konta juz po kilka, czy kilkanaście razy, pod żółtym przyciskiem "zarządzaj kontem" jest szary "konta" i wybierzcie ostatnią pozycję. U mnie działa.

oznacz moderatorów
mysliwym
#8 Zapaleniec#

i co niby jest na tej ostatniej pozycji ?
skoro ja mam jedno konto i jest ono wybrane i nie ma tam nic więcej?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@mysliwym bo masz zablokowane wyskakujące okna 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
mysliwym
#8 Zapaleniec#

@kostas11masz racje, juz dziala, ja pier@#$Q#$%
gdzies mi ten punkt umknął 😛

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

Szanowni Państwo,
informujemy, że działanie wskazanych usług zostało przywrócone. Łączenie konta Allegro z Managerem Paczek, importowanie zamówień Allegro oraz tworzenie przesyłek Allegro powinno być dostępne.

W przypadku, gdyby pojawiły się trudności we wskazanym temacie zalecamy wykonanie następujących kroków:
1. Usunięcie powiązanego konta lub wybranie opcji "powiąż ponownie" w Managerze Paczek (zakładka Allegro, opcja "zarządzanie kontami").
2. Po ponownym powiązaniu powinni Państwo zostać przekierowani do strony allegro.pl gdzie konieczne będzie potwierdzenie wykonanej czynności.

Przed przystąpieniem do wskazanych działań prosimy o upewnienie się, że wyrażają Państwo zgodę na wyskakujące okienka w przeglądarce (pop-up).

W imieniu firmy przepraszamy za powstałe utrudnienia.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Nie popadałbym w euforię , wskazując Sprzedającym trudności z ostatnich dni

i asekuracyjnie sugerowałbym jednak wydłużenie czasu wysyłki . 

oznacz moderatorów
Philkam__monety
#9 Pomysłodawca#

@InPost    Bicie piany, nadal to samo. Philkam__monety - Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!    

a w imieniu firmy przeprosicie naszych klientów? Przecież skoro już wszystko działa macie nr telefonów oraz maile....

oznacz moderatorów