Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
W jaki sposób, proszę o podowiedź
dołączam sie do tematu , rowniez mam ten sam problem 😕
w managerze paczek kliknij zarządzanie kontami , następnie trójkącik i połącz ponownie - dalej intuicyjnie . U mnie poszło zakolejnym razem .
Podaj mi numer do siebie, bo nie widzę jak to zrobić.
Może komuś się przyda, odpowiedź Inpost
Dzień dobry,
dziękuję za kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
W dniu wczorajszym oraz dzisiejszym występowały utrudnienia w działaniu integracji Allegro z Managerem Paczek.
Przyczyna i problem zostały rozwiązane. Serdecznie przepraszamy za powstałe utrudnienia.
W przypadku dalszych problemów proszę o wykonanie następujących czynności:
1. włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka"
2. wyczyszczenie „ciasteczek” w przeglądarce
3. zamknięcie wszystkich okien i ponowne uruchomienie przeglądarki
4. odznaczenie opcji "Powiąż moje konto z Allegro" w zakładce "Moje Dane"
5. zalogowanie w trybie "incognito" w najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome (CTRL+SHIFT+N) lub Firefox (CTRL+SHIFT+P)
6. zalogowanie do Managera Paczek przez konto Allegro lub przez dane konta Managera Paczek.
Powyższe czynności powinny umożliwić prawidłowe korzystanie z Managera Paczek.
ten patent rowniez nie dziala
probowalem kilka razy
łącznie z calkowicie nowym łączeniem konta i nic
Tak zrobiłam i mam informację okno wyskakujące zablokowane i nic nie nie dzieje, czy trzeba zrobić coś jeszcze?
ja usunełam ponownie wszytskie powiazane apilkacje na koncie allegro zalogowałm sie na paczkomaty i powiązałam konto-allegro raz jeszcze, zadziałało
zorbiłam to pred chwilą, tylko tam oni coś musza orbić jeszcez w Inposcie, bo miałam z dzisiaj dwa powiązania, a robiłam tylko jedno
@_HolaOla_ @InPost czy wy zamierzacie w końcu coś z tym zrobić?? Problem trwa 3 dzień! Albo chociaż opublikować WIDOCZNY oficjalny komunikat dla kupujących??
DALEJ NIC NIE DZIAŁA.
Uważam, że komunikat o zaistniałej sytuacji dla wszystkich kupujących w ostatnich dniach to minimum, które allegro powinno zrobić.
I oczywiście nie uwzględnianie 'opóźnienia' w wysyłce do oceny jakości sprzedaży/obsługi.
To jest minimum akceptowalnego minimum, tym bardziej, że szablon - zółty od Covida, mają już gotowy.
Może komuś pomoże tak jak nam w tym momencie. Poniżej instrukcja krok po kroku:
1) w managerze paczek InPost w zakładce Import Allegro InPost wchodzimy w zarządzanie kontami
2) zaznaczamy konto które nie działa i dajemy usuń
3) wchodzimy na konto Allegro którego było powiązane i idziemy do "moje konto"->"powiązane aplikacje"->szukamy "Allegro InPost Integration" -> i dajemy usuń powiązanie
4) zamykamy (znaczy najpierw się wylogowujemy) wszystkie możliwe przeglądarki na których ktokolwiek jest zalogowany do managera paczek InPost nawet ta na innych stanowiskach (komputerach).
5) zamykamy wszystkie pozostałe przeglądarki na komputerze na którym będziemy ponawiać powiązanie
6) otwieramy przeglądarkę w trybie "incognito" aby ciasteczka nie miały znaczenia
7) logujemy się do managera paczek ale nie za pomocą logowania "Zaloguj przez Allegro" tylko poprzez wpisanie adresu e-mail i hasła
😎 nie logujemy się jeszcze na allegro
9) idziemy do zakładki "import allegro inpost" -> jeżeli nie mamy powiązanych innych kont to powinno wyskoczyć okienko do powiązań. Jeżeli mamy już inne powiązania to klikamy "Zarządzanie kontami" i dodaj nowe.
10) wpisujemy login konta do powiązania i przechodzimy dalej, przeniesie nas do logowania do Allegro, logujemy się na odpowiednie konto które chcemy powiązać i zatwierdzamy.
11) powinno zadziałać u nas po takich czynnościach ruszyło za pierwszym razem.
Mam nadzieję że innym pomoże.
Zrobione według podanej kolejności i również zadziałało od pierwszego razu! Wielkie dzięki za pomoc!
i utykam na punkcie 10 , wyskakuje okno jaki login powiazac wpisuje i nie przenosi mnie do logowania allegro tylko utyka znowu na tym wyskakującym oknie "trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! "
Spróbujcie inaczej, każdy powiązał konta juz po kilka, czy kilkanaście razy, pod żółtym przyciskiem "zarządzaj kontem" jest szary "konta" i wybierzcie ostatnią pozycję. U mnie działa.
i co niby jest na tej ostatniej pozycji ?
skoro ja mam jedno konto i jest ono wybrane i nie ma tam nic więcej?
@mysliwym bo masz zablokowane wyskakujące okna 😞
@kostas11masz racje, juz dziala, ja pier@#$Q#$%
gdzies mi ten punkt umknął 😛