anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę o pomoc-Problem z nadaniem paczki do paczkomatu

MAMY ROZWIĄZANIE!
Gogii77
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry Wszystkim.

Mam problem z wydrukowaniem etykiety InPost

Kupujący zakupił i opłacił produkt i wybrał przesyłkę paczkomatem w ramach Smarta na adres:

Allegro Paczkomaty InPost RSL24M

Kardynała Augusta Hlonda 3

41-712 Ruda Śląska

Niestety,ale przy próbie wydrukowania etykiety wyskakuję komunikat o treści :

Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety.

Kupujący błędnie wypełnił formularz zamówienia.

Numer budynku jest wymagany.

Napisz wiadomość do obsługi, pomożemy Ci rozwiązać tę sytuację.

Pierwszy raz spotykam się z takim komunikatem,sprawdzałam adres paczkomatu i jest poprawny,chyba,że chodzi o adres Kupującego,ale to przecież wysyłka do paczkomatu.

Proszę o pomoc/podpowiedz co w tej sytuacji zrobić,bo kupującemu zależy aby dziś paczka trafiła do paczkomatu nadawczego.

Oczywiście napisałam i wysłałam maila poprzez pomoc Allegro,ale nie wiem kiedy dostanę odpowiedż.

Dziękuję.

Małgorzata

 

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Gogii77 Nawet jeśli paczka wysyłana jest do paczkomatu, niezbędny jest pełny i poprawny adres kupującego. Skontaktuj się z nim lub z naszym supportem. Wysyłam link do formularza 🙂 

   Nicol
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
Gogii77
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za odpowiedż.Kontaktowałam się z Kupującym i napisał Mi,że zamawia do tego paczkomatu bez problemów i nigdy nie występował żaden problem z adresem

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Gogii77 to nie jest problem adresu paczkomatu, tylko adresu klienta. 

   Nicol
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
Gogii77
#9 Pomysłodawca#

Rozumiem.W takim razie skontaktuję się z Kupującym.Dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów
Gogii77
#9 Pomysłodawca#

Może najlepszym rozwiązaniem będzie zwrot wpłaty i ponowny zakup z podaniem adresu na nowo ?

oznacz moderatorów
Gogii77
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry

Może Mi Pani napisać jaki jest czas oczekiwania na odpowiedż,ponieważ zgłosiłam problem poprzez podany przez Panią formularz w piątek i jak na razie brak odpowiedzi co mam dalej robić tzn,jak rozwiązać problem.

Przesyłka jest spakowana,ale nadal nie mogę wydrukować etykiety a wczoraj otrzymałam informację/ponaglenie od Państwa czy pamiętam o jej nadaniu

Skontaktowałam się z Kupującym,który zgodził się w piątek poczekać na informację od Państwa

Pozdrawiam

Małgorzata

oznacz moderatorów
Gogii77
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów
Gogii77
#9 Pomysłodawca#

Nr oferty  d2d23f17-c1b7-4559-9975-4f264eec34bf

Nr płatności: 5ec906f7-be9e-4667-94fb-0542ac483dcd

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Gogii77 czy otrzymałaś od nas potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia? Jeśli tak, podaj mi proszę jego numer. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
Gogii77
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry.Niestety nie mogę znależć potwierdzenia,ale na pewno zostało wysłane przed południem w piątek.

oznacz moderatorów
Gogii77
#9 Pomysłodawca#

Myślałam a żeby po prostu zwrócić kupującemu wpłatę,ale kupujący zgodził się poczekać na informację od Państwa no i nie chcę mieć jakiś problemów ze względu na anulowanie transakcji

oznacz moderatorów
Gogii77
#9 Pomysłodawca#

Widzę,że informację od Państwa czy powiadomienia trafiają na Moją pocztę do ''kosza'' także możliwe,że potwierdzenie zgłoszenia też tam trafiło i musiałam przed przeczytaniem usunąć 😞

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Gogii77 niestety nie widzę, żeby Twoje zgłoszenie w ogóle do nas trafiło, więc spróbuj je proszę wysłać ponownie. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
Gogii77
#9 Pomysłodawca#

Wysłałam ponownie zgłoszenie i kontakt poprzez chat,problem został rozwiązany dosłownie w ciągu dwóch minut 🙂

Ślicznie Pani,oraz obsłudze Allegro dziękuję za pomoc 🙂 Pozdrawiam

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Gogii77 cieszę się i polecamy się na przyszłość. Dobrego dnia 🙂 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
led-oro
#9 Pomysłodawca#

Jak jesteś na pierwszej podstronie zamawiania paczki, masz tam adresy nadawcy i klienta. Powinna tam być opcja edytuj. Trzeba poprawić adres do właściwego foramatu, zapisać i wtedy etykieta się wygeneruje. Niestety niktorzy klienci nie potrafią prawidłowo podać swojego adresu... Nawet większość nie ogarnia, bo podaje nie nazwę miescowości, do której ma dojść paczka, ale głównej miescowości z gminy, a potem systemy walidacyje wariują, bo nie można znaleźć lokacji. Bardzo rzadko ktoś poda to prawidłowo.

oznacz moderatorów
Gogii77
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za odpowiedż.Niestety nie ma możliwości na Allegro Lokalnie edycji adresu

oznacz moderatorów