Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Do: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Kupujący otworzył dyskusję ze Sprzedającym bo "Gramofon został uszkodzony w transporcie i został zareklamowany do Inpostu. Niestety od tygodnia nie ma żadnego odzewu od Inpostu. "
Tłumaczenie Kupującemu, że Prywatny Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenie w transporcie nie kończy dyskusji, powołanie na Moderatorkę La_Nika w identycznej sprawie też nie dociera. Nie zakończy bo NIE. Dlatego proszę o zamknięcie odgórnie.
@az1rael ale producenci/dystrybutorzy tak robią, by koszty przerzucić na sprzedawcę. Sprzedawca odda całość kasy, a od producenta/dystrybutora dostanie fakturę korygującą na sam towar. A dlaczego ma oddawać swój zysk lub ponosić koszty wymiany zamiast gwaranta?
Dlatego fajnie mi się pracuje w obecnej firmie, nie jesteśmy w żadnej sieci, nie mamy umów bezpośrednich z firmami. Pełna niezależność.
Zresztą Manta fajnie napisała w "orzeczeniu o wymianie"- wymienić towar lub oddać kasę ma ich Partner Handlowy. Czyli nie my 😛 Chociaż kolejną piramidalną bzdurę walnął doradca w dyskusji, że partnerem handlowym Manty jest każdy kto sprzedaje produkty firmy Manta. 🤣🤣🤣🤣🤣
Co do ewentualnego rozpatrzenia reklamacji napisaliśmy, że:
- kupujący ma przysłać towar do oględzin;
- towar nie może nosić śladów ingerencji, prób napraw;
- kupujący ma też udowodnić, że wada istniała w chwili wydania (jeszcze rękojmia, ponad 1,5 roku od zakupu).
Żaden z 3 warunków nie do spełnienia. 😛