anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka DPD (smart) 1 przesyłka a powinny być 2

MAMY ROZWIĄZANIE!
FHUPEK
#9 Pomysłodawca#

Sprzedaję paczki o masie 10 kg - 1. Zaznaczone mam do nadania kurierem max. 3 szt. opakowań w jednej przesyłce. Klient zakupił 4 szt., powinny być 2 przesyłki. Nie pokazują się one. Jest przypisana jedna. Co robić? Jak to załatwić, by nie ponosić dodatkowych kosztów wysyłki towaru.

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20
FHUPEK
#9 Pomysłodawca#

Może wystarczy wydrukować 2 takie same etykiety i umieścić je na dwóch paczkach?

oznacz moderatorów
FHUPEK
#9 Pomysłodawca#

Proszę o pomoc i szczegóły nadawania wielu paczek w DPD smart przy zakupie jednej aukccji.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@FHUPEK w zamówieniu masz oznaczoną jedną przesyłkę?

oznacz moderatorów
FHUPEK
#9 Pomysłodawca#

Tak, a powinny być 2 @konto zamknięte 

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@FHUPEK sprawdź ustawienia dostawy

oznacz moderatorów
FHUPEK
#9 Pomysłodawca#

@konto zamknięte Ok, jeszcze raz sprawdzę. Wszystko jest tak jak powinno.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@FHUPEK no to tylko Allegro może rozwiązać ten problem, pewnie już nie ma nikogo z moderacji, ale można spróbować @la_nika , @nat_not , może rano jakieś wyjasnienie dostaniesz.

oznacz moderatorów
FHUPEK
#9 Pomysłodawca#

Dzięki wielkie.

oznacz moderatorów
FHUPEK
#9 Pomysłodawca#

@konto zamknięte wszystko jest tak jak powinno, czyli w 1 przesyłka 3 szt. przy zakupie 4 szt powinny być 2 przesyłki. Ustawienia dostawy ok.

oznacz moderatorów
FHUPEK
#9 Pomysłodawca#

 @la_nika , @nat_not proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@FHUPEK Podaj proszę numer oferty, któej dotyczy ten problem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
FHUPEK
#9 Pomysłodawca#

10608558265

oznacz moderatorów
FHUPEK
#9 Pomysłodawca#

NUMER ZAMÓWIENIA  13207d51-b8e5-11eb-af32-e582d38674db

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@FHUPEK Przesłałam tę sprawę do konsultacji. Odezwę się ponownie, gdy otrzymam odpowiedź.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
FHUPEK
#9 Pomysłodawca#

@nat_not  ok, czekam.

oznacz moderatorów
FHUPEK
#9 Pomysłodawca#

@nat_not Witam, czy już coś wiadomo? Chcę nadać przesyłkę dzisiaj by klient ją otrzymał jutro.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@FHUPEK Rozumiem. Dział techniczny jeszcze sprawdza czy doszło tu do błędu. Przepraszam, że czas oczekiwania na odpowiedź się wydłuża.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
FHUPEK
#9 Pomysłodawca#

@nat_not na własny koszt wysłałem drugą paczkę. Proszę o zajęcie stanowiska w powyższej sprawie. Oczekuję zwrotu poniesionych kosztów w kwocie 19,89 zł brutto. Gdzie mogę skierować sprawę?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@FHUPEK Nadal konsultują.😁

oznacz moderatorów