
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Błąd przetwarzania
Nie można zamówić wybranej paczki: Niepoprawne dane autoryzacyjne

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przy zamówieniu przesyłki od poczty polskiej wyświetla komunikat "niepoprawne dane autoryzacyjne". Klient wybrał opcję Allegro przesyłka polecona i nie mogę jej nadać. Proszę o pomoc.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
a9b15b91-0759-11ed-9f7e-6dca40fa61de

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Próbuję zamówić usługę Poczty Polskiej z Wysyłam z Allegro i wyskakuje mi taki błąd "Nie można zamówić wybranej paczki:Niepoprawne dane autoryzacyjne"
Do tej pory generowało etykietę prawidłowo. Numer zamówienia to 93a673e1-079e-11ed-b321-dd62915114a3
Z wyrazami szacunku,
Artur
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Błąd przetwarzania. Nie można zamówić wybranej paczki. Niepoprawne dane autoryzacyjne
Powyższy komunikat pochodzi od przewoźnika (Poczty Polskiej). Sprawdź dane logowania w Elektronicznym Nadawcy. W razie potrzeby popraw te dane w ustawieniach Wysyłam z Allegro.
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie tylko ty

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Błąd przetwarzania
Nie można zamówić wybranej paczki:N iepoprawne dane autoryzacyjne

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przy próbie wygenerowania etykiety nadaję z Allegro Pocztex Kurier 48SMART pojawia się komunikat: Błąd przetwarzania. Niepoprawne dane autoryzacyjne.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, u nas też problem z nadaniem zamówienia PocztaKurier48. "Błędne dane autoryzacyjne". Dotyczy zamówienia 340b1d12-07fc-11ed-baf6-d7979cc3100d

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie też ten sam problem:
Błąd przetwarzania
Numer zamówienia : 404b7917-078b-11ed-8d9a-cf15a60cae7f

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Nie mam problemu, żeby wypisać na poczcie stos kartek i nadać przesyłkę we własnym zakresie, ale proszę wówczas o jasne potwierdzenie od Allegro, że po ręcznym dodaniu numeru przesyłka zostanie przez was uznana jako wysłana i trafi do systemu. Nasi klienci nie będą czekali na to, że łaskawie naprawicie problem, który jak widzę trwa od wczoraj.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witam
pytanie mam czy niemożliwość wysyłki do klienta wpłynie na statystyki na allegro?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tym razem to nie wina poczty.
Jeśli macie logowanie do e-nadawcy, to tam działa.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Błąd przetwarzania
Nie można zamówić wybranej paczki:Niepoprawne dane autoryzacyjne cały czas od rana chcę nadać kilka paczek i przy każdej wyświetla mi się ten komunikat .Zawsze nadaję przez allegro smart a dzisiaj od rana nie mogę.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień Dobry, problem nadal występuje... Kiedy zostanie rozwiązany?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kiedy usterka zostanie usunięta, zamówienia cały czas wpadają a od wczoraj nie można wysłać, ponieważ wyskakuje błąd przetwarzania.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy Klienci otrzymują informację o problemie? Czy czas wysyłki jest wliczony do średniej?
Problem nadal istnieje. Miał być szybko naprawiony wczoraj, a dalej nic nie działa. Jak nadać te przesyłki?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Podczas tworzenia etykiety wyskakuje mi komunikat:
"Nie można zamówić wybranej paczki:Niepoprawne dane autoryzacyjne"
NR zamówienia: bd22b230-074c-11ed-ba5e-8d8b1447854f

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To samo u mnie a potrzeuje pilnie wysłać klient wyjezdza!!!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mogę nadać paczek przez allegro smart .Cały czas wyskakuje mi (Nie można zamówić wybranej paczki:Niepoprawne dane autoryzacyjne) Mam kilka paczek do nadania i tak jest przy każdej.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chciałam nadać paczki przez Pocztę Polską. Dziś przy próbie wygenerowania etykiety wyskoczyło mi "błąd przetwarzania. Niepoprawne dane autoryzacyjne".
O jakie dane chodzi? Działam z tego samego komputera co zwykle i nie grzebałam w ustawieniach konta