Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy zamówieniu przechodzę do NADAJ PRZESYŁKĘ i dalej wypełniam wszystkie dostępne pola, ale kiedy robię ZAPISZ wyskakuje mi komunikat " Błąd przetwarzania Pole nie może być puste" i kiedy przewijam arkusz na samej górze pojawił się napis "Pole nie może być puste" powyżej Użytkownika, Przedmiotu i Metody Dostawy.
Dodam, że zamawiający wybrał metodę dostawy Kurier Pocztex.
Proszę o pomoc
można prosić o pomoc @MYSZA chciałabym żeby paczki dzisiaj wyszły
Pomóżcie. próbuje nadac przesyłkę przez pocztex48 smart i po wypełnieniu przy próbie wygenerowania listu przewozowego danych wyskakuje mi komunikat: "Pole nie może być puste"... natomiast wszystkie pola mam wypełnione...co to może byc? czy cos sie zmieniło w ostatnim czasie? jak mam nadać ta przesyłkę?
odpowiadam sam sobie bo znalazłem problem. Między nazwą ulicy a numerem nie było spacji...wstawiłem spacje i jest ok
👏
@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Podczas generowania etykiety przez NzA wyskakuje
"Błąd przetwarzania
Pole nie może być puste"
Żadne wymagane pole nie jest puste. Proszę o pomoc.
@wiki0441 Cześć. 🙂 Sprawdź proszę, czy w danych klienta (imię, nazwisko, adres) są wprowadzone odstępy. Jeśli nie, to popraw to proszę ręcznie (dodaj spacje) i spróbuj wygenerować etykietę ponownie.
Okazuje się, że nie ma numeru domu- jest tylko ulica. Dzwoniłam, ale nikt nie odbiera. Ponieważ to obcokrajowiec, napisałam sms po angielsku. Czekam na odpowiedź. Czy Jesteście w stanie mi pomóc? Nie wiem, co robić jeśli nie odpisze.
Tak, mam możliwość edycji adresu, ale jaki numer domu mam wpisać? Skąd mam to wiedzieć, jeśli klient nie odpisuje?
Tym razem odpisał, sprawa załatwione, dziękuję.
Możliwe że błąd jest w adresie.
Nie mogę nadać przesyłek dwóch, wybrana metoda przez kupujących to Allegro Kurier DPD Allegro Smart! oraz Allegro Kurier DPD pobranie. Gdy klikam "nadaj przysyłkę" wpisuje wszystkie dane to mam komunikat "błąd przetwarzania. Pole nie może być puste". A wszystkie pola zostały uzupełnione. Proszę o kontakt pilny nr zamówienia beb98481-d310-11ed-af2c-59d9db661172 ORAZ zamówienie nr bf2b6590-d212-11ed-90cf-8d71b9ba38a4 |
|
|
@kamileksklep, taki komunikat wskazuje najczęściej na puste pole w formularzu lub brak spacji pomiędzy danymi. Sprawdziłam, że w zamówieniu beb98481-d310-11ed-af2c-59d9db661172 brakuje przerwy pomiędzy nazwą ulicy a numerem budynku. Taka sama sytuacja jest również w tym zamówieniu bf2b6590-d212-11ed-90cf-8d71b9ba38a4. Edytuj adres podczas generowania etykiety, wtedy powinno już się udać. 😊
Dziękuję za pomoc! Wszystko już działa!
Witam. Przy tym jedynym zamówieniu (728a7720-d2a4-11ed-bc52-7337fb14ea1e) nie mogę nadać przesyłki poleconej. Wyskakuje komunikat, że "Pole nie może być puste". Inne przesyłki polecone zostały nadane bez problemu. Dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam. Jola
@KioskJoli taki komunikat wskazuje na to, że w adresie kupującego jest błąd - brakuje spacji między ulicą, a budynkiem lub numeru budynku. Popraw to proszę na formularzu nadania i powinno być ok 🙂
Dziękuję, faktycznie nie było odstępu między ulicą a numerem. 😉