Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam taką nietypową sprawę; jestem sprzedawcą prywatnym i sprzedałem płytę główną w pełni sprawną; płytę wysłalem (dobrze zabezpieczona w dwie paczki), płyta po dostarczeniu, została zwrócona i kiedy do przyszła była w dziwnym stanie (brakowało blaszki od portu, chłodzenie było odkręcone i trzymało się na 1 z 4 zatrzasków (typowe chłodzenie intel), a jak wysyłałem to wszystko było w porządku (zawsze sprawdzam czy wszystko się trzyma tzw. "kupy". Kiedy zapytałem się dlaczego w takim stanie jest ta płyta (odpowiedział, że on nic nie dotykał i widocznie w transporcie się m.in chłodzenie samo się odkręciło (co jest nie możliwe), próbuje uruchomić płytę i nie działa; 0 kontaktu, nic nie piszczy, nic totalne zero, tylko wentylator działa (wszystko jest dobrze podłączone ( bo mam taką samą u siebie w komputerze i po prostu znam się na tym). Dziwna sytuacja, co mogę w takiej sytuacji zrobić? ps. paczka przyszła bez żadnych uszkodzeń. Sprzedawałem na smarcie. Z góry dziękuję za pomoc
@nemezis20101 Upewnij się, że to w ogóle ta sama płyta którą sprzedałeś - masz numer seryjny tej którą wysłałeś?
gość składa ci reklamację nie zwrot
1 jako prywatny nie musisz chyba że chcesz przyjmować zwrotów wyjątek smart o ile udostępniłeś darmowy zwrot
2 reklamację musisz rozpatrzeć do 14 dni od zgłoszenia
3 reklamację odrzuć ponieważ ingerowano w towar bezpośrednio rozkręcając go a reklamacja nie obejmuje niewłaściwego montażu przez kupującego, ponieważ odebrał on paczkę bez zastrzeżeń zgodnie z prawem pocztowym i nie sporządził protokołu szkody u przewoźnika oznacza to że towar dotarł do niego cały i nie mógł się sam rozkręcić (fakt niezgłoszenia nieprawidłowości po odbiorze przemawia na twoją korzyść, zresztą jako osoba prywatna odpowiadasz za towar do momentu przekazania przewoźnikowi więc nie jesteś osobą uprawnioną do wnoszenia tu reklamacji na uszkodzenie zawartości paczki, i taką reklamację może sobie składać odbiorca)
4 cwaniak chce cię na kasę skrobnąć ale mu się nie uda bo nie jesteś firmą, odpowiadaj terminowo w dyskusji i tego pilnuj a reklamację odrzuć
prawdopodobnie podmienił sobie podzespoły/elementy lub cały przedmiot.