anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja payu

ValeriiaBerezuts
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Moja weryfikacja na PayU trwa już prawie miesiąc.  Wysłałam wszystkie dokumenty,  dodatkową informacje poczta elektroniczną i nic. Środki zablokowane. Wypłacić nie mogę.  Zwracałam się do pomocy konsultantów allegro. Pisali do payu i nic. Niby miały potraktować sprawę priorytetowo. I znowu nic. Już od "priorytetu" tydzień minął.  To na prawdę już strasznie wkurza. Czy dostanę swoje środki w końcu czy mogę zapomnieć o tym i potraktować to wszystko jak idealne oszustwo?  Gdzie mam pisać?  Gdzie mam iść?  Zablokowali mi ponad tysiąc złotych,  na allegro muszę uregulować płatność około 150 zł a nie mam z czego bo moje zarobione pieniądze wiszą nie wiadomo gdzie 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ValeriiaBerezuts przykro mi, że trwa to tak długo, niestety nie mogę pomóc w tej sprawie. Doradca jest w kontakcie z operatorem płatności i gdy tylko otrzyma od nich odpowiedź napisze do Ciebie e-maila w sprawie nr 45157642
Muszę w tej sytuacji poprosić Cię jeszcze o cierpliwość.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ValeriiaBerezuts
#7 Wielbiciel#

No i znowu nic. Jaka od was (allegro) jest pomóc w takim wypadku? Od doradców?  Kompletnie zero. Jak tylko dostanę (jeśli dostane) swoje pieniądze,  zrezygnuje z platformy allegro całkowicie!  Skoro allegro współpracuje z payu to musi mieć jakiś wpływ na nich.  Ale dlaczego? No prawdą. Tak prościej.  Powiedzieć że jic nie możemy zrobić i proszeniw o cierpliwości jakiej JUZ NIE MA

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A nie masz kasy na koncie przypadkiem? spróbuj sam się skontaktować z operatorem.

oznacz moderatorów

ValeriiaBerezuts
#7 Wielbiciel#

Pisałam już wszędzie i na wszystkie maile. I do payu na kilka mailow, i na allegro do doradców. Kompletnie nic

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ValeriiaBerezuts rozumiem Twoją frustrację, jednak musimy otrzymać w tej sprawie odpowiedź od operatora. Poprosiłam już o ponowny kontakt w tej sprawie z PayU. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów