Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Witam!
Mam włączona usluge "automatyczne rozliczenie" , ale jakimś cudem wyszło że saldo jest na minusie i to za przesylke inpost z dnia 19 grudnia.
tu jest prtscrn z wyraznym z potwierdzenirm, że kupujący opłacił przesylke.
Proszę o sprawdzenie numeru przesyłki 660166946462025121592189 i transakcji z 16 grudnia gdyż kupujący zapłacił za przedmiot 55, 49 zł w tym 11, 49 zł za allegro paczkomat. Właśnie ta kwota podana w windykacji allegro. Nr płatności: eae13857-eaa9-49b1-a6e7-213bb7bea16f
Z powazaniem, Tatiana
A przeczytaj uważnie treść. Jakiś geniusz w Allegro postanowił zastraszać klientów i wysyłać zwykłe rachunki z adresu windykacji. Już w zeszłym miesiącu takie przychodziły. Jak transakcja jest z 16 grudnia 2024 roku to nie ma możliwości, żeby to było naprawdę z windykacji. Termin płatności tej faktury masz do 14 stycznia. Zresztą pewnie w tym czasie już Ci z salda sami za to pobrali.
@TatiLuz rozliczenia w transakcjach na Allegro Lokalnie polegają na tym, że kupujący opłaca kwotę za przedmiot oraz kwotę za przesyłkę (potem my opłatę za tę przesyłkę doliczamy do Twojego rachunku). W tej konkretnej sytuacji środki z tego zamówienia trafiły na Twoje saldo, z którego automatycznie pobraliśmy prowizję. Natomiast opłata za przesyłkę naliczana jest w momencie umieszczenia przesyłki w paczkomacie. Wcześniej wypłaciłaś środki ze swojego salda stąd nie mieliśmy już z czego pobrać należności za tę paczkę i na Twoim rachunku naliczyliśmy opłatę.
Moim zdaniem wkradł się jakiś blad. Proszę napisać gdzie @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Moim zdaniem wkradł się jakiś błąd w systemie. Proszę podać kontakt do administracji w celu weryfikacji. Tu jeszcze zamieszczam screeny z rozliczenia
Proszę podać kontakt do administrator, deryktora czyli kogoś kto jest upoważniony by ten problem rozwiazac, proszę mnie nie odsyłać do formularza, tam nikt nie odpowiada.
@TatiLuz przez formularz, który wskazałam możesz zamówić rozmowę telefoniczną z naszymi doradcami. Nie mogę podać Ci numeru do administratora czy dyrektora, bo takiego numeru nie ma. Pomocą w rozwiązywaniu spraw i problemów związanych z Allegro zajmuje się nasz zespół obsługi klienta i możesz się z nim skontaktować wyłącznie przez ten formularz. Odpowiadamy na wszystkie zgłoszenia mailowe, ale nie widzę, aby jakiekolwiek od Ciebie do nas dotarło.
Proszę Pani, to jest naprawdę dziwne, bo za nim napisałam, tutaj, na forum najpierw wypełniłam formularz, dwa razy. Macie mój email, więc proszę przekazać by ze mną się z kontaktowała osoba która jest upoważniona do rozwiązanie tego typu problemow.
@TatiLuz spróbuj proszę jeszcze raz napisać zgłoszenie przez ten formularz, bo w dalszym ciągu nie mamy żadnej wiadomości od Ciebie.
Proszę Pani, proszę o kontakt, w celu weryfikacji należności na ten sam adres mail, co zostal wysłany z allegro powiadomieniu o windykację. Jeżeli kontaktu nie bedzie, dla mnie to będzie potwierdzenie że jest błąd i takie pismo zostało wysłane przez pomylke.
@TatiLuz to dostałeś wypłatę 66,98 czy tylko 55,49?
Trzeba bardzo uważać bo jest mnóstwo oszustów na takich platformach najlepiej od razu kontaktować się bezpośrednio z allegro i zgłaszać takie sytuacje żeby nie mieli oszuści do powiększania swoich oszustw wobec uczciwych ludzi.
Naczelny moderator @msniezek stwierdził, że tak ma być, bo zastraszanie windykacją jest bardziej skuteczne od normalnego pisania jak do ludzi