Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam, czy da się jakoś usunąć możliwość złożenia wniosku o prowizje ?
Tak jak na screenie chodzi o możliwość złożenia tych 4 wniosków ponieważ niby jest możliwość złożenia ale żadnej prowizji nie było przy tych transakcjach (zniżka na start). Jest to bardzo mylące w przypadku nowych wniosków.
@TMarchaj przykro mi, ale nie mamy takiej możliwości. Wszystkie faktycznie złożone wnioski, możesz sprawdzić w tej zakładce, natomiast możliwości złożenia wniosku w tej zakładce nie możemy usunąć nawet w opisywanym przez Ciebie przypadku.
Czyli już na zawsze będę widział 4 możliwości złożenia wniosku mimo, że nie mam możliwości złożenia wniosku ?
@TMarchaj podeślij proszę zrzut ekranu na którym widać komunikat (po otwarciu formularza o złożeniu wniosku), że nie można go złożyć. Dowiem się jak długo informacja o możliwości złożenia wniosku będzie widoczna w takim przypadku.
@TMarchaj wracam z informacjami na ten temat 🙂
Zamysł tego przycisku jest taki, że sprzedający może sprawdzić informacje na temat złożonych (lub nie) wniosków o zwrot prowizji, a dzięki temu rozwiązaniu do każdego zamówienia przypisany jest wniosek oraz informacja czy został złożony, czy w ogóle może być złożony, czy zamówienie było anulowane, czy kupujący otrzymał zwrot wpłaty, są tam widoczne także zamówienia, w których od zakupu nie minęło więcej niż 45 dni.
Informacje te są w zakładce Zamówienia, ponieważ dotyczą bardziej zamówień, a nie stricte wniosków o zwrot prowizji (te możesz sprawdzić tutaj).
Informacja o wnioskach w zakładce Zamówienia jest widoczna przez 45 dni, ponieważ tyle jest czasu od zakupu na złożenie takiego wniosku 🙂