anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wniosek o zwrot prowizji

MAMY ROZWIĄZANIE!
TMarchaj
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam, czy da się jakoś usunąć możliwość złożenia wniosku o prowizje ? prowizja.jpg

Tak jak na screenie chodzi o możliwość złożenia tych 4 wniosków ponieważ niby jest możliwość złożenia ale żadnej prowizji nie było przy tych transakcjach (zniżka na start). Jest to bardzo mylące w przypadku nowych wniosków.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@TMarchaj przykro mi, ale nie mamy takiej możliwości. Wszystkie faktycznie złożone wnioski, możesz sprawdzić w tej zakładce, natomiast możliwości złożenia wniosku w tej zakładce nie możemy usunąć nawet w opisywanym przez Ciebie przypadku. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
TMarchaj
#9 Pomysłodawca#

@la_nika 

Czyli już na zawsze będę widział 4 możliwości złożenia wniosku mimo, że nie mam możliwości złożenia wniosku ?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@TMarchaj podeślij proszę zrzut ekranu na którym widać komunikat (po otwarciu formularza o złożeniu wniosku), że nie można go złożyć. Dowiem się jak długo informacja o możliwości złożenia wniosku będzie widoczna w takim przypadku. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
TMarchaj
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@TMarchaj wracam z informacjami na ten temat 🙂 
Zamysł tego przycisku jest taki, że sprzedający może sprawdzić informacje na temat złożonych (lub nie) wniosków o zwrot prowizji, a dzięki temu rozwiązaniu do każdego zamówienia przypisany jest wniosek oraz informacja czy został złożony, czy w ogóle może być złożony, czy zamówienie było anulowane, czy kupujący otrzymał zwrot wpłaty, są tam widoczne także zamówienia, w których od zakupu nie minęło więcej niż 45 dni.
Informacje te są w zakładce Zamówienia, ponieważ dotyczą bardziej zamówień, a nie stricte wniosków o zwrot prowizji (te możesz sprawdzić tutaj). 
Informacja o wnioskach w zakładce Zamówienia jest widoczna przez 45 dni, ponieważ tyle jest czasu od zakupu na złożenie takiego wniosku 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów