anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wypłata Środków PayU

Client:93767613
#1 Nowicjusz

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

Witam. 

Piszę w sprawie wypłaty środków PayU , ponieważ od wczoraj mam aktywny portfel i chcę wypłacić środki - bezskutecznie. Po przejściu w ustawienia wypłat widnieje coś takiego. 

 

Wstrzymane

1. Potwierdź swoją tożsamość

Zgodnie z prawem PayU może poprosić o dokument tożsamości, wstrzymując wypłatę środków do czasu jego weryfikacji.


Możesz przejść do PayU, aby przesłać dodatkowe dokumenty potwierdzające Twoją tożsamość.

Przejdź do PayU
 
 
Mimo że już dwa razy przesłałem tył swojego dowodu osobistego nadal to widnieje. 
Druga rzecz. Na stronie PayU widnieje informacja że przebieg weryfikacji zostanie wysłane na stary adres e-mail mimo że na Allegro zmieniłem go na aktualny. 
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:93767613 widzę, że udało Ci się zlecić wypłatę dosłownie przed chwilą, więc chyba już ok? Środki zaksięgują się na Twoim koncie do końca kolejnego dnia roboczego. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów