Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam.
Piszę w sprawie wypłaty środków PayU , ponieważ od wczoraj mam aktywny portfel i chcę wypłacić środki - bezskutecznie. Po przejściu w ustawienia wypłat widnieje coś takiego.
Wstrzymane
1. Potwierdź swoją tożsamość
Zgodnie z prawem PayU może poprosić o dokument tożsamości, wstrzymując wypłatę środków do czasu jego weryfikacji.
Możesz przejść do PayU, aby przesłać dodatkowe dokumenty potwierdzające Twoją tożsamość.
Przejdź do PayU@Client:93767613 widzę, że udało Ci się zlecić wypłatę dosłownie przed chwilą, więc chyba już ok? Środki zaksięgują się na Twoim koncie do końca kolejnego dnia roboczego.