Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, w moich statystykach dojrzałem dzisiaj że dwie paczki mam wysłane nie w terminie, zdziwiłem się więc sprawdziłem i przez mnie zostały nadane w terminie do punktu wysyłki ale kurier odebrał jedną dzień później a drugą 5 dni później. Czy z tego powodu ja powinienem mieć odejmowane punkty jakości sprzedaży? wydaje mi się to niesprawiedliwe bo przecież ja nie mam wpływu na to że przewoźnik zawala robotę. Proszę o pomoc jak takie coś wyprostować. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Cryzal podaj proszę numery przesyłek, których dotyczy ta sytuacja.
AD01A5H6D5
AD018R9ZV3
to są numery tych dwóch przesyłek.
@Cryzal zgłosiłam zamówienia do wykluczenia z jakości Twojej sprzedaży. Jutro zobaczysz przeliczenie w statystykach. 😊
super bardzo dziękuję za szybką i skuteczną pomoc 🙂
@Cryzal na tej platformie niestety obowiązuje odpowiedzialność zbiorowa. Kiedy ty zawalisz to ty za to dostaniesz, kiedy zawali przewoźnik to też ty za to dostaniesz, kiedy nawali klient to tobie też się za to dostanie, natomiast kiedy Allegro nawali to i tak ty za to dostaniesz.
Szczerze, do przyzwyczajenia.