Zabrano mi smarta mimo poziomu neutralnego, dostarczyłem paczki do punktu dpd kurier .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kurier nie zabrał ich przez dwa dni przez co mój czas wysyłki bardzo spadł i zabrano mi smarta .Mam potwierdzenie nadania paczek w punkcie dpd pickup .Czy jest możliwość wykluczenia tego z statystyk pisałem do allegro ale przez dwa dni cisza . Dotyczy się to zamówień :
baf43e80-aa96-11ef-9312-9580002054f8
a7fd3cf0-a96f-11ef-9485-c9f25dc303a9
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lkLukmar ja bym pisał bezpośrednio do pomocy allegro 😉
ale i można na około przez forum 😁
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pisałem i zero odpowiedzi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lkLukmar a ile już czekasz. Tydzień czy dwa ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dwa dni ,ale bez smart sprzedaż spadła o 90 %.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lkLukmar niestety natłok zgłoszeń powoduje wymuszenie opóźnione odpowiedzi zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Trza czekać. Na forum moderatorki również wysyłają zgłoszenie do odpowiedniego działu i koło się zamyka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:44052296 przeczytaj jeszcze raz co napisałeś - ignorancja to nie natłok zgłoszeń, ktoś stworzył ten system dyskryminujący sprzedawców i dzielnie z nim walczy
Jakoś nie spotkałem komunikatów serwisu informujących kupujących, że nie jest to wina sprzedawcy
Usługi allegro nie działają, a serwis obciąża tym sprzedawców

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lkLukmar Poprosiłam o wykluczenie wskazanych zamówień z jakości sprzedaży i wrócę z informacją gdy otrzymam odpowiedź w Twojej sprawie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lkLukmar Wskazane zamówienia, będą wykluczone z Twojej jakości sprzedaży. Jutro powinno być już to zaktualizowane. 😊
Moderatorka