Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Czy moglibyście udzielić mi porady w pewnej kwestii? Klient zamówił towar z płatną dostawą. Okazało się, że towar ma wadę. Klient wybiera płatny sposób zwrotu towaru przez kuriera DPD za 19,90 zł. Klient prosi o zwrot pieniędzy za towar + dostawa + koszt zwrotu. Ponieważ to nasz błąd, jesteśmy gotowi pokryć koszty związane z wygodnym dla klienta sposobem dostawy w wysokości 19,90 zł. Pytanie jest bardziej techniczne. Czy mogę zwrócić te 19,90 zł przez Allegro? Kiedy naciskam przycisk "ZWRÓĆ WPŁATĘ", mogę tam wybrać produkt i koszt dostawy i je edytować, ale tylko w mniejszą stronę. Czy mogę jakoś zwrócić koszt dostawy za zwrot (pzez Allegro)?
Z góry bardzo dziękuję
zwykłym przelewem po otrzymaniu od niego danych
Jesteście gotowi? to wasz obowiązek, należało podesłać kuriera albo dać etykietę, teraz weź nr konta i zwróć.
Dziękuję za szczegółową odpowiedź😂
Czyż nie mogę zrekompensować najniższej dostępnej ceny spośród analogicznych sposobów dostawy zwrotu?
@AKBGroup nie, ponieważ jest to reklamacja, a w takim przypadku przy jej uznaniu należy zwrócić kupującemu wszystkie poniesione koszty.
Zrozumiałem. Pytanie było bardziej techniczne. Jeśli chodzi o zwrot pieniędzy (za zwrot DPD), czy dobrze zrozumiałem, że muszę uzyskać dane kupującego i zwrócić mu kwotę za zwrot DPD na konto bankowe? Natomiast przez Allegro koszt dostawy towaru (polska poczta w naszym przypadku) i cena towaru? Z góry bardzo dziękuję
@AKBGroup tak, przez Allegro możesz zwrócić koszt zamówienia i koszt dostawy, ale aby zwrócić za odesłanie do Ciebie, kupujący powinien podać dane do zwrotu.
Wspaniale. Bardzo dziękuję za szczegółowe wyjaśnienia. Z poważaniem😊