
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Witam. Klient chcialby zwrocić towar lecz termin 14 dni minał. Co w takim przypadku ? Mam pierwszy taki przypadek.
-Czy moze zrobic zwrot na wlasny koszt poprzez allegro ?
-Czy moge oddac pieniadze bez kosztow jego przesylki zwrotnej ?
-Czy moge odliczyc koszty przesylki poniesionej w ramach allegro smart ?
-Czy dostane zwrot prowizji ?
Dodam ze to nie reklamacja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kadus_ms_fb poproś tylko o pisemne odstąpienie ! przyda się do księgowości i allegro w odzyskaniu prowizji 🙂
-Czy moze zrobic zwrot na wlasny koszt poprzez allegro ?
Może jak się godzisz na odstąpienie po terminie, niech sam odeśle jak chce 🙂
-Czy moge oddac pieniadze bez kosztow jego przesylki zwrotnej ?
Tak jak zgodzisz się na odstąpienie to oddajesz zgodnie z UK z najtańszym kosztem dostawy, zwrot jest na jego koszt 🙂
-Czy moge odliczyc koszty przesylki poniesionej w ramach allegro smart ?
Nie 🙂
-Czy dostane zwrot prowizji ?
Jak oddasz kase przez allegro tak, a jak przelewem to też tyle że trzeba się będzie odwołać 🙂
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Możesz przyjąć zwrot jak tego chcesz- nie musisz. Kupujący odsyła na własny koszt. Ty zwracasz koszt zakupionego towaru. zwrot prowizji otrzymasz jak masz potwierdzenie od kupującego o zwrocie. Ale w zasadzie jaki powód zwrotu?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klient zmienil zdanie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kadus_ms_fb - ok. No to mamy jasność. Spokojnego wieczoru.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chodzi o to że klient chce zwrócić bo zmienił zdanie a termin darmowego zwrotu minął.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kadus_ms_fb @kostas11 moim skromnym zdaniem jak godzisz się na zwrot po terminie masz pełne prawo , aby zaproponować klientowi swoje warunki BO! ochrona klienta jaką zapewnia UK. zakończyła się wraz z upłynięciem terminu na odstąpienie od umowy .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdrogeria oczywiście jak to klient ogarnie - a z tym może być różnie jak nie potrafi zgodnie z przepisami zwrócić towaru