Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy mieliście już taką sytuację, że klient reklamujący towar nie odbiera paczki zwrotnej z rozpatrzoną reklamacją ( naprawa) i jej nie odbiera a allegro zwraca klientowi kwotę zakupu i obciąza was kosztem zwrotu. Po mimo dochowania terminów i rozpatrzenia reklamacji?
Załączyłeś w dyskusji numer przesyłki wraz ze stosownym zapisem ?
Tak nawet numer przesyłki sie podstawił automatycznie sam. Konsulatant z allegro zachęcał klientkę do odebrania paczki z paczkomatu.
@clipinwlosy_pl wyjaśniam to z zespołem Allegro Protect, wrócę z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.
@clipinwlosy_pl wracam z informacjami na ten temat.
Otrzymasz korektę za naliczenie Allegro Protect, ale z powodu mylących informacji otrzymanych w dyskusji.
Natomiast wyjaśnię na przyszłość, w przypadku dyskusji, w której Allegro Protect zostało przyznane i doliczone do Twojego rachunku, ponieważ reklamacja została automatycznie uznana, z powodu niedotrzymania terminu na rozpatrzenie reklamacji.
Jeśli reklamowany produkt nie dotarł do Ciebie w czasie 14 dni i tak kupujący powinien otrzymać decyzję (może to być odrzucenie reklamacji z powodu nieotrzymania reklamowanego przedmiotu), ale kupujący musi otrzymać decyzję.