anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie można aktywować Smart! na Start

diamond_way
#8 Zapaleniec#

Witam,

Mam aktywne konto na Allegro, nie mam aktywowanego Smarta, chciałem aktywować Smart na start 8 darmowych dostaw.

Ale ciągle wyskakuje błąd "Korzystasz już z Allegro Smart! na innym koncie. Oferta jest dla osób, które nie mają aktywnej usługi Allegro Smart!".

Nie mam i nigdy nie miałem drugiego konta.

Na moim laptopie brat korzysta ze swojego konta Allegro z aktywowaną usługą Smart.

Z tego co rozumiem, system skojarzył moje konto i konto mojego brata jako konto jednego użytkownika.

Pisałem o tym problemie zarówno na czacie, jak i mailowo do Allegro.

Wersje przyczyn tego problemu, które otrzymałem od konsultantów Allegro są zdumiewające: 

Promocja niedostępna na moim koncie (bez podania przyczyny), promocja niedostępna, ponieważ wcześniej miałem promocję na strat, promocja niedostępna, ponieważ wcześniej miałem smart.

Wszystkie warunki promocji znajdują się tutaj https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/korzysci-i-aktywacja-allegro-smart/jak-kupic-usluge-allegro-...
Ze Smart! na Start możesz skorzystać, jeśli:
masz zarejestrowane i aktywne konto na Allegro
na swoim koncie nie masz aktywnej usługi Allegro Smart! lub Allegro Smart! Student
podczas aktywacji wyrazisz zgodę marketingową.

Spełniłem wszystkie powyższe warunki.
Nie ma też żadnego zastrzeżenia, że jeśli smart start został aktywowany wcześniej, to klient jest wykluczony z promocji.
Więc możliwe, że teraz moje konto jest skojarzone z kontem innego użytkownika z aktywną usługą smart.
Potwierdza to opinię innych użytkowników
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/smart-dla-kupuj%C4%85cych/problem-z-aktywacj%C4%85-smart/m-p/17489...
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/smart-dla-kupuj%C4%85cych/nie-mo%C5%BCna-aktywowa%C4%87-darmowego-...

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Czy może jakiś bardziej profesjonalny doradca pomóc w rozwiązaniu tak prostego problemu?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

LEW433
#21 Demiurg#

Zamów rozmowę z konsultantem i tam wyjaśnij sprawę.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@diamond_way Widzę, że trwa korespondencja w tej sprawie. Poczekaj na kolejną odpowiedź. Mam nadzieję, że sytuację uda się wyjaśnić w krótkim czasie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

diamond_way
#8 Zapaleniec#

Czy Pani zapoznała się z odpowiedziami, które otrzymałem od konsultantów Allegro?

Właśnie to dostałem ostatnio:

Na tym koncie nie może Pan skorzystać z promocji Smart na Start 8+8 ponieważ posiada Pan usługę Smart na innym powiązanym koncie a dodatkowo już skorzystał Pan z tej promocji na swoim drugim koncie. 

Program adresowany jest do Użytkowników, którzy spełnili poniższe warunki łącznie:
c. nie mają aktywnej usługi Allegro Smart! lub Allegro Smart ! Student,"
d. nie brali udziału w Promocji Smart! na start obowiązującej w dniach 01.03-31.07.2021.

oraz 

Rozumiem, że sytuacja nie jest dla Pana komfortowa, jednak po analizie Pana zgłoszenia Pana konto nie łapie się do danej promocji Smart! na Start bardzo mi przykro. Mimo chęci nie mam możliwości jej udostępnienia.

I jaki jest sens kontynuowania tej korespondencji, jeśli wszyscy konsultanci nie mają podstawowej wiedzy na temat warunków aktualnych promocji i nie rozumieją istoty problemu?

Przypominam, że regulamin promocji znajduje się pod tym linkiem
https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-programu-smart-na-start-O3BDVY3jkfB

Proszę o zwrócenie szczególnej uwagi na następujące punkty

W okresie od 6.05 do 10.06.2024 trwa promocja "Aktywuj Smart! za darmo" zmieniająca w tym okresie zasady Regulaminu Programu Smart! na Start w punktach 2 oraz 3. Użytkownicy, którzy w okresie promocji nie mają aktywnej usługi Allegro Smart! (tj. nie jest stosowany warunek, o którym mowa w pkt 2 lit. d i e) , mogą jednorazowo skorzystać z powyższej promocji aktywując usługę Allegro Smart!
d. nie brali udziału w Promocji Smart! na Start ani nie mieli aktywnej usługi Allegro Smart! lub Allegro Smart! Student w przeszłości,
e. nie korzystają i nie korzystali w przeszłości z funkcjonalności usługi Allegro Smart! w ramach Grupy Rodzinnej Smart! na zasadach określonych w Regulaminie Programu “Dziel Allegro Smart! z bliskimi”

Mam jedno konto, ale przez błąd system Allegro kojarzy go z kontem innego użytkownika, który ma smart.

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Ponownie zwracam się z prośbą o interwencję w celu rozwiązania problemu.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@diamond_way Wszystkie argumenty, które podajesz tutaj, przedstaw również konsultantom, z którymi prowadzisz korespondencję. Znają szczegóły sprawy, udzielą Ci informacji w tym temacie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Diamond_Sea
#7 Wielbiciel#

.

oznacz moderatorów

diamond_way
#8 Zapaleniec#

@nat_not Wielokrotnie podawałem te szczegóły.
Za każdym razem odpowiada nowy konsultant, który nie jest zainteresowany rozwiązaniem problemu i udziela formalnej odpowiedzi. I tak w kółko.
Czy to jest normalne?
Nie rozumiem dlaczego użytkownik ma udowadniać, że Allegro samo łamie swój regulamin?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie rozumiem tego zacietrzewienia Allegro, przecież to żadne koszty dla nich a argumentów nie mają, zachowują się jak "uparte dzieci" nie bo nie. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@diamond_way Otrzymasz odpowiedź mejlową w sprawie 42235601. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zauważ że odpowiedzi mailowe już były i niczego jak widać nie załatwiły!🤗

oznacz moderatorów

diamond_way
#8 Zapaleniec#

@ko_alka Taką odpowiedź?
Konsultant nawet nie wie, że w obecnej promocji regulamin został zmieniony i wymienione punkty są nieważne.🤥

Снимок экрана 2024-05-24 183808.png

oznacz moderatorów

diamond_way
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź. 

Na tym koncie nie może Pan skorzystać z promocji Smart na Start 8+8 ponieważ posiada Pan usługę Smart na innym powiązanym koncie a dodatkowo już skorzystał Pan z tej promocji na swoim drugim koncie. 

Program adresowany jest do Użytkowników, którzy spełnili poniższe warunki łącznie:

c. nie mają aktywnej usługi Allegro Smart! lub Allegro Smart ! Student,"

d. nie brali udziału w Promocji Smart! na start obowiązującej w dniach 01.03-31.07.2021.

Zachęcam więc do skorzystania z naszych innych promocji. 🙂 

W razie dodatkowych pytań, zachęcam do kontaktu. 

Miłego dnia!

oznacz moderatorów

diamond_way
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Kolejna odpowiedź od botów? Bo nie rozumiem jak zdrowy na umyśle człowiek może pisać takie nonsensy.

 

Dobry wieczór,

dziękuję za wiadomość, przepraszam za wydłużony czas oczekiwania.

Przesyłam link do Regulaminu promocji Smart Na Start:

https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-programu-smart-na-start-O3BDVY3jkfB

W Regulaminie widoczny jest poniższy zapis:

"Program adresowany jest do Użytkowników, którzy spełnili poniższe warunki łącznie:

a. mają zarejestrowane Konto w ramach Allegro,

b. Konto nie jest zawieszone,

c. nie mają aktywnej usługi Allegro Smart! lub Allegro Smart! Student,

d. nie brali udziału w Promocji Smart! na Start ani nie mieli aktywnej usługi Allegro Smart! lub Allegro Smart! Student w przeszłości,

e. nie korzystają i nie korzystali w przeszłości z funkcjonalności usługi Allegro Smart! w ramach Grupy Rodzinnej Smart! na zasadach określonych w Regulaminie Programu “Dziel Allegro Smart! z bliskimi”,

f. wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i otrzymywanie informacji handlowych od Allegro,"

W przypadku dodatkowych pytań jestem do Pana dyspozycji.

Pozdrawiam

2024-05-24 193634.png

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wstawki z regulaminu, może ktoś w końcu odpowie! @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@diamond_way Jeśli potrzebujesz doprecyzowania lub nie zgadzasz się z odpowiedzią, którą otrzymałeś mejlowo, to zgłoś to w ten sam sposób — mejlowo, w korespondencji 42235601. 

oznacz moderatorów

diamond_way
#8 Zapaleniec#

W końcu otrzymałem adekwatną odpowiedź dotyczącą istoty problemu.

Z danych w systemie wynika, że Pana numer telefonu jest podany na koncie powiązanym posiadającym SMART.

Z tego powodu Pana konto diamond_way nie jest zawarte w promocji.

Jak wspomniałem wcześniej, mam tylko jedno konto.
Przez błąd moje konto jest skojarzone z kontem mojego brata, który również korzysta z mojego laptopa.
Mój numer  telefonu ******25 nie jest używany na żadnym innym koncie, ponieważ należy wyłącznie do mnie.

Ten problem występował już u innych użytkowników i Allegro pomogło anulować skojarzenie z innym kontem.
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/smart-dla-kupuj%C4%85cych/nie-mo%C5%BCna-aktywowa%C4%87-darmowego-...

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/smart-dla-kupuj%C4%85cych/problem-z-aktywacj%C4%85-smart/m-p/17489...

Ponownie proszę o pomoc w tej sprawie.

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@diamond_way sprawdziłam, że otrzymałeś już odpowiedź w prowadzonej korespondencji e-mail (nr sprawy 42235601). 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

diamond_way
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Odpowiedź, którą otrzymałem, podałem powyżej. Nie uzyskałem żadnej pomocy, mam 1 konto, ale system Allegro kojarzy moje konto z kontem innej osoby. Nie powinno tak być. co mam zrobić? Usunąć konto, które mam od prawie 13 lat? Dlaczego pomogliście innym użytkownikom w dokładnie takiej samej sytuacji, a mnie nie?

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/smart-dla-kupuj%C4%85cych/problem-z-aktywacj%C4%85-smart/m-p/79820...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@diamond_way otrzymałeś odpowiedź na tę wiadomość. Przykro mi, ale nie mamy technicznie możliwości zmiany ze względu na powiązane konto. Wątek, który wskazałeś jest sprzed 3 lat, być może wtedy była taka możliwość. Przykro mi, ale nie jestem w stanie Ci pomóc. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

diamond_way
#8 Zapaleniec#

@la_nika Czy usunięcie konta i utworzenie go ponownie rozwiąże problem z powiązaniami?

oznacz moderatorów