Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odkąd działa loteriada Allegro, to mam klienta który robi zakupy za około 60zł, gdy otrzymuje towar to robi zwrot towaru na 45zł i zawsze jest to ta sama pozycja czyli 2 szt tej samej kawy. Mam już cztery takie zwroty, a dziś wpadły dwa kolejne takie same zamówienia, szlak człowieka trafia. Ewidentnie robi to wg mnie dla uzyskania kuponów w tej loteriadzie. Więcej przy tym roboty niż warte to zamówienie.
Spryciarz robi to z różnych kont, 3 rózne konta po 2 zamówienia na każdym, więc nie mam jak go wpisać na ban listę.
Jak sobie radzicie w takich sytuacjach?
Allegro ma to w nosie! Oto ich odpowiedź ich działu bezpieczeństwa na taką sytuację:
"dziękuję Państwu za wiadomość i sygnał w sprawie zamówienia Smart!.
Kupujący może zrobić zakupy w Smart! od 45 zł dla zamówień do automatów paczkowych/punktów odbioru i od 60 zł dla przesyłek z dostawą do domu. Jeśli następnie zrezygnuje z części zakupów (przed wysyłką lub po odebraniu paczki) - wciąż jest uprawniony do darmowej przesyłki, jak i też zwrotu. Nie wiemy, z jakiego powodu doszło do rezygnacji z przedmiotu.
Allegro Smart! gwarantuje kupującemu darmową dostawę, jak i zwrot. Zwiększa tym samym atrakcyjność zakupów na Allegro i szansę na zwiększenie Państwa sprzedaży. Rozumiem jednak, że każdy zwrot to dla Państwa czas poświęcony na jego obsługę i rozliczenie.
Chcę podkreślić, że sprawdzamy na bieżąco sygnały dotyczące potencjalnego nadużywania darmowej dostawy Smart przez kupujących. Jeśli będziemy planować zmiany w programie Smart! w przyszłości, na pewno dostaną Państwo od nas taką informację - mejlowo i w aktualnościach."
Ale do tej loterii trzeba na 100 wydać. Bo jak kupiłem produkt za 60,- to miałem informacje od Allegro że tym razem brakło mi 40 zł. do losu. Więc w twoim przypadku chyba nie o loterię chodzi. Raczej o to by mieć produkt za 15zl. Dostarczony kurierem, ty sprawdź ile wyszła dopłata do smarta i policzy czy się opłaca w tej cenie sprzedawać.Raczej podejrzewam że to czyny nieuczciwej konkurencji.
faktycznie! tak czy owak mam problem z klientem.
@Halfrunt nie znam , ale może stówka od różnych sprzedawców przy jednej płatności i ktoś boryka się z takim samym problemem
@SlodkieTyciTyci podaj numery zamówień , Dziewczyny się temu przyjrzą @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Zamówienia:
do tych zwrot już zrealizowałem:
ee325080-8411-11ef-ad34-fd59aaa20ffe
201660f0-8412-11ef-b586-735df94656ec
te są w trakcie, dziś do mnie wrócą:
ff3a80b0-8fc8-11ef-bfb6-df348d298870
4fccb930-8fc9-11ef-8a33-9bc3ecb3d465
a to dzisiejsze zamówienia, do których zwrot pewnie zostanie zgłoszony jutro albo w poniedziałek:
5d626760-924a-11ef-99e1-070c0ad5a95d
90ce5050-924a-11ef-90e8-b9e1c2e5d3b3
@SlodkieTyciTyci @Halfrunt @mdrogeria u mnie to samo się nasila ilość zwrotów i nieodebrane pobraniówki 😞
A może to kwestia wyszukiwarki, kupują co na górze potem się łapią że taniej jest w sklepie lub na innym portalu i zwracają ?
U mnie to ewidentnie robi jedna osoba. Zawsze są 2 zamówienia na raz na jeden adres. Ta sama miejscowość, ulica, różni się tylko numer lokalu.
@SlodkieTyciTyci A skoro robi dużo zakupów to po co 1 zwraca? brak logiki i kupon jest od 100zł u tego samego sprzedającego. Może ma problemy ze zdrowiem!
@kostas11 Takiej ilości zwrotów jak mam teraz - nie było nigdy. Ilość zamówień spadła z 650 do 350 miesięcznie, a w połowie z nich klienci wydziwiają. Tak jakby Allegro moje oferty przedstawiało "na siłę" wybranym kupującym, a nie tym którzy chcą znaleźć je w wyszukiwarce allegro. Wczoraj koleś odstąpił od umowy na produkt kupiony również wczoraj z tytułu "reklamacja inna wada lub niezgodność z ofertą" gdy ten znajdował się w paczkomacie nadawczym.
@SlodkieTyciTyci jeśli zwrot z dwóch ostatnich zamówień rzeczywiście się pojawi, daj nam proszę tutaj znać. Póki co go nie ma, więc nie mamy podstaw do działania tutaj.
Tak jak przewidywałem, właśnie został zgłoszony zwrot do tych dwóch ostatnich zamówień.
czy w sprawie zostały podjęte jakieś kroki? czy mam sobie radzić sam?
@SlodkieTyciTyci to nie to bo losy przepadają, chyba że kupujący nie przeczytali regulaminu 😄
Jeżeli dokonasz Anulowania lub Odstąpienia od Umowy Zakupu Promocyjnego w całości lub części, powodującego obniżenie wartości takiego zakupu poniżej 100 zł brutto, utracisz otrzymany z tego tytułu Los, jak również wszystkie pozostałe Losy ewentualnie uzyskane z tytułu innych Zadań zrealizowanych w czasie tego zakupu.
Jeżeli dokonasz Anulowania lub Odstąpienia od Umowy Zakupu Premiowanego w całości, tracisz otrzymane z tego tytułu Losy, jak również wszystkie pozostałe Losy ewentualnie uzyskane z tytułu innych Zadań zrealizowanych w czasie tego zakupu. W przypadku gdy Odstąpienie od Umowy będzie częściowe:
a. Jeżeli spowodowałoby to obniżenie wartości zakupu do przedziału pomiędzy 100 a 149,99 zł brutto – utracisz 4 Losy wynikające z Zakupu Premiowanego, ale otrzymasz 2 Losy wynikające z Zakupu Promocyjnego (w praktyce – po prostu odejmiemy Ci dwa losy). Zachowasz jednak Losy z innych Zadań ewentualnie zrealizowanych w ramach tego zakupu.
b. Jeżeli Odstąpienie od Umowy spowodowałoby obniżenie wartości zakupu do przedziału poniżej 100 zł brutto, utracisz wszystkie Losy związane z tym zakupem.
ale nadal może uzyskać kupony za zadania dodatkowe:
- Zrób zakupy w aplikacji mobilnej + 1 los
-Zapłać z Allegro Pay+1 los
- Wybierz dostawę do Allegro Delivery + 1 los
innego sensu takiego zamawiania nie widzę, chyba że jakiś złośliwiec mi się trafił 😕
Zamówienia są z 3 róznych kont, w każdym po 2 zamówienia. Blokadę można zakładać dopiero po 3 zamówieniach z 1 konta.
Tak, tak, tak. Kto się boi niech się boi.
Jak ktoś się boi to niech dalej się ściera z kłopotami. Jak ktoś się nie boi nie ma kłopotów.
no nie boję się ale nie widzę zbytnio możliwości. Podpowiedz. Jest tylko opcja "Powód blokady
klient wielokrotnie groził mi działaniami na moją szkodę" ale tu trzeba dołączyć screeny.