Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Klientka ma allegro smart i kupiła produkt za 45 zł, z darmową przesyłką. Ja mam 5 przesyłek do końca grudnia darmowych. Naliczono mi jednak opłatę 11,49 zł.
nr aukcji 95737046-ddb0-4c17-83f3-3ff1b27a40c8
nr nadania 660166727541902115523027
Podobnie było przy wcześniejszej aukcji
43491f90-48a0-4554-9934-0aefd9088362
nr nadania 660166437531305110326050
Jednocześnie na stronie, ze strony Allegro:
"sprzedajesz bez kosztów dostawy - co kwartał otrzymasz 6 darmowych przesyłek. "
To w końcu jest te 6 darmowych czy nie?
Cześć, @chine-trad. Sprawdziłam oba zamówienia i nie spełniły one warunków dostawy Smart!.
1. Zamówienie z numerem przesyłki 660166727541902115523027 - klient nie ma wykupionej usługi na koncie.
2. Zamówienie z numerem przesyłki 660166437531305110326050 - nie była ona Smart!, ponieważ kwota zamówienia nie osiągnęła minimalnej kwoty 45 zł dla darmowej dostawy do punktów.
Skoro klient nie ma wykupionej usługi, to powinien mieć doliczony koszt wysyłki 11,49, a nie ja.
Od zawsze na Allegro za przesyłkę płacił sprzedawca, a kupujący sprzedawcy.
Powinieneś otrzymać od kupującego cenę towaru plus ustalony koszt przesyłki. Jeżeli jest inaczej, to po prostu źle ustawiłeś koszty wysyłki (być może ustawiłeś, że koszt płatnej wysyłki bierzesz na siebie).
@chine-trad klient zapłacił koszt produktu 134,99 zł + koszt dostawy 11,49 zł i taki sam koszt za dostawę został naliczony na Twoim koncie.