anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam allegro smart i 5 przesyłek z darmową dostawą, dlaczego skasowano opłatę za wysyłkę

chine-trad
#8 Zapaleniec

  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Klientka ma allegro smart i kupiła produkt za 45 zł, z darmową przesyłką. Ja mam 5 przesyłek do końca grudnia darmowych. Naliczono mi jednak opłatę 11,49 zł. 

nr aukcji 95737046-ddb0-4c17-83f3-3ff1b27a40c8

nr nadania 660166727541902115523027

 

Podobnie było przy wcześniejszej aukcji

43491f90-48a0-4554-9934-0aefd9088362

nr nadania 660166437531305110326050

Jednocześnie na stronie, ze strony Allegro:

"sprzedajesz bez kosztów dostawy - co kwartał otrzymasz 6 darmowych przesyłek. "

To w końcu jest te 6 darmowych czy nie?

 

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @chine-trad. Sprawdziłam oba zamówienia i nie spełniły one warunków dostawy Smart!.

1. Zamówienie z numerem przesyłki 660166727541902115523027 - klient nie ma wykupionej usługi na koncie.

2. Zamówienie z numerem przesyłki 660166437531305110326050 - nie była ona Smart!, ponieważ kwota zamówienia nie osiągnęła minimalnej kwoty 45 zł dla darmowej dostawy do punktów. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

chine-trad
#8 Zapaleniec

Skoro klient nie ma wykupionej usługi, to powinien mieć doliczony koszt wysyłki 11,49, a nie ja. 

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@chine-trad

Od zawsze na Allegro za przesyłkę płacił sprzedawca, a kupujący sprzedawcy.

Powinieneś otrzymać od kupującego cenę towaru plus ustalony koszt przesyłki. Jeżeli jest inaczej, to po prostu źle ustawiłeś koszty wysyłki (być może ustawiłeś, że koszt płatnej wysyłki bierzesz na siebie). 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@chine-trad klient zapłacił koszt produktu 134,99 zł + koszt dostawy 11,49 zł i taki sam koszt za dostawę został naliczony na Twoim koncie. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów