Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
[Aktualizacja 24.08.2023]
Zależy nam na tym, aby jak najwięcej sprzedających mogło zaoferować kupującym darmowe dostawy w ramach Allegro Smart! Dlatego przekładamy zmianę warunków Allegro Smart! dla sprzedających na kontach firmowych – z 30 sierpnia na 25 października.
Wracamy do informacji zawartych we wcześniejszym poście. Pisaliśmy, że aby od 22 sierpnia być w Smart! powinniście zaoferować kupującym:
oraz
Dla wysyłek, które nie mieszczą się w automatach paczkowych i punktach odbioru, będziemy wymagać dwóch różnych metod dostaw do drzwi z listy metod kwalifikujących.
Co oprócz tego planujemy zmienić
Wasze oferty będą Smart!, jeśli jedną z 3 wymaganych metod dostaw do punktów odbioru lub automatu paczkowego będzie Allegro One (Punkt, Box) lub Allegro One (Punkt, Box, Kurier).
Wprowadzamy ten wymóg, ponieważ chcemy zapewnić kupującym jeszcze szerszy wybór usług dostawy.
Informację o związanej z tym zmianie regulaminu otrzymacie mailowo w drugiej połowie lipca.
@kostas11 "pytali się jak serwis i co można poprawić itp." - wyobraź sobie, że Allegro też kiedyś pytało. I to nie przez durnowate ankiety, ale normalnie zapraszali najbardziej aktywnych sprzedawców z różnych dziedzin do swojej siedziby, i rozmawiali z nimi osobiście przy obiedzie. Sam kiedyś byłem na takim spotkaniu - ale to było chyba z 15 lat temu (albo i lepiej)
Było bagno, później szabo, a teraz jest po prostu g***o.
@mikeza @TomBanknoter @mdrogeria Szkoda że allegro miesiąc temu już się do tego szykowało zrzut z połowy czerwca 😞
@kostas11 takie były moje przewidywania dlatego szykuję wprowadzenie , niemniej sądziłem ,ze to ciutkę dalsza przyszłość .
@mdrogeria ja już postanowiłem, rezygnuje ze smarta, co się sprzeda to się sprzeda 😉 Szkoda gonić za własnym ogonem, kiedyś miałem zamówienia po 100 zł bo jak płacili za dostawę to brali więcej do koszyka, a teraz mam klientów tych samych co kupują co kilka dni żeby na styk złapać się na smarta, bez sensu 😞
A i konkurencja się rozwija, właśnie dostałem info a aplikacji sprzedażowej !!! nie tak jak allegro że tylko do zakupów 😄
@kostas11 trudno wyrokować , smart się upowszechnił , może być ostry hamulec na sprzedaż bez niego .
@mdrogeria czy obsłużę 100 zamówień po 45 zł czy 20 - 30 po 100 zł bez smarta na jednio mi wyjdzie 😄
PS. z weekendu mam 60 % zamówień bez smarta, pewnie Ci co dostawali od rodziny potracili i teraz płacą 😄
@kostas11 Widzisz ... to zależy od asortymentu z weekendu mam 70% ze smarkiem , bywają dni ,że nie mam ani jednej paczki bez
@mdrogeria ja też wcześniej miałem 90 % smart ale od tego miesiąca coś padło, może to wskazówka zrezygnuj i tak będzie sprzedaż 😄
@kostas11 może ... przeszło mi to przez myśl , na razie wprowadzę łone i będę się gapił ,albo wprowadzę klika ofert bez smarta i przeanalizuje możliwość usunięcia ze wszystkich .
@mdrogeria obym się mylił ale i tak stracisz smarta jak nie poprawią jakości dostaw, chodź masz sporo ocen wiec kilka negatywów nie wiele zmieni ale sprzedawcy co mają 100 - 200 komentarzy to po 2 - 3 negatywach pożegnają się i tak ze smartem 🙂
@kostas11 sporo ocen ? ! półtora roku temu dobijałem do 4000 , ilość transakcji nie spadłą .
@mdrogeria @kostas11 @mikeza @TomBanknoter @AdvisorBooks - podróż środkiem komunikacji miejskiej w zeszłym tygodniu. Grupka młodzieży dosyc głośno rozprawiająca o jakiejś "wypożyczalni". Zajęło mi chwilę zrozumienie że rozmawiają o Allegro! Pierwsze: biorą kilka/kilkanaście (!) rzeczy i wybierają jedną/dwie, Po drugie : kupują na chwilę aby ponosić / zaszpanować czymś i zwrocik. Do tego służy im Smark. A te koszty ponosi sprzedawca. Swoją drogą dostało się też portalowi na O, że tam tak nie można 😂
mnie już nic nie zdziwi. Allegro chciało dogodzić klientom i dogodziło. Zauważyłem jeszcze jeden trend, przynajmniej u mnie. Do tej pory było tak, że klient zwracał towar, my kasę i było po sprawie - rozejście, że tak powiem w przyjaźni. Ostatnio miałem kilka przypadków, że klient odstępuje od umowy, my zwracamy wpłatę, mija jakiś czas i na konto ląduje negatyw, że obsługa zła, że produkt kiepski i wiele innych, czesto już podkoloryzowanych powodów.
Ludzie stali się tacy drażliwi, że boję się zapytać dlaczego zwracają produkt. A robię to często, bo po prostu chcę wiedzieć, czy dokonali błędnego zakupu, czy to może jednak nasza wina, czy mają problem z montażem itd. Dla mnie to cenne informacje pozwalające poprawić jakość obsługi.
Ostatnio miałem klientkę, która miała problem z montażem lusterka, odesłała, dostała zwrot. W konwersacji z nią użyłem porównania do obuwia, mianowicie, jak kupimy nowe buty, to nie są one tak wygodne, jak te, które mamy już kilka sezonów. Chciałem uzmysłowić jej, że montaż nowej częsci nigdy nie będzie tak łatwy, jak włożenie tego samego elementu, który jeździ w aucie już 10lat i jest z nim spasowany idealnie. moja wina, bo moja historyjka o obuwiu została odebrana przez klientkę jako obraza, no i poszedł negatyw 🙂 Przy zwrotach chyba lepiej nie rozmawiać zupełnie z klientem, bo cokolwiek się powie jest odebranie negatywnie. i zjawisko to zaczyna narastać.
@mdrogeria i puentka z dzisiaj. Kupowałem kiedyś online kosmetyk pielęgnacyjny. Potrzebowałem ponowić zakup. Zadzwoniłem do drogerii od której kupowałem, czy jest, jaki czas wysyłki itp, spytałem się też ( bo są też na All) jak najkorzystniej dla mnie zrobić zakup : u nich czy przez portal all. A Pani na to : Prosze kupić u nas, kwota kwalifikuje się na bezpłatną wysyłkę, jest sporo taniej niż na All i dorzucimy mały gratisik dla stałego klienta 🤣😂
@pinsplash haha, to już niestety norma, jak poruszam ten temat na forum moich znajomych czy rodziny to większość pali buraka i wbija wzrok w podłogę - też tak robią, niestety. Allegro wychowało patologię i nie umie sobie z nią poradzić więc zrzuca to na sprzedawców, to my mamy być ci źli i niedobrzy co podnoszą ceny, a allegro jest super bo przecież robi promocje. Jak ten tytan umysłu, który założył temat żeby obniżyć próg smarta do 20 zł. Czytam to i nie wierzę ale takie są realia, tacy są kupujący na allegro.
@kostas11 @mdrogeria ilość komentarzy to jest osobny temat, ja mam w tej chwili ok 6500 wystawionych przez rok, 2 lata temu przy mniejszej ilości zamówień miałem 12000. Ludziom się ich nie chce wystawiać bo, wg nich, nic z tego nie mają ale potem u tego to nie kupię bo ma mało komentarzy. Może w ogóle zrezygnować z komentarzy polecam, niech allegro wyświetla ilość zrealizowanych zamówień w ostatnim miesiącu czy roku i ilość niezadowolonych klientów, bez debilnych gwiazdek itp, taki system byłby chyba uczciwszy bo każdy mógłby realnie ocenić skalę problemowych zamówień u danego sprzedawcy.
@mdrogeria dziś mam trzy zamówienia i wszystkie z płatną dostawą, wychodzi na to że sporo miało smarta udostępnionego i potraciło po 3 lipca, szkoda że allegro nie poda ile użytkowników ma wykupiony smart a ile miało udostępnione a ile jest bez smarta, była by to cenna wskazówka 🙂
@kostas11 u nmie standard , jakieś pojedyncze drobnostki bez smarta , a na tym nie pociągnę .
@mdrogeria są problemy z sortowaniem, blokowane są oferty w wyszukiwarce, sporo klientów potraciło udostępnionego smarka i mamy efekt 😞