Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziękujemy za udział w webinarze Pytasz i wiesz!
Eksperci Allegro Fulfillment - Martyna Menge-Jurska oraz Michał Kwietniewski będą odpowiadać na Wasze pytania w tym wątku.
@martyna_menge w Allegro pracuje od roku. Zajmuje się rozwojem i komercjalizacją usługi One Fulfillment by Allegro. Odpowiada m.in. za ofertę dla sprzedających i komunikację.
@mic-kwi od 15 lat w sprzedaży opartej na zasadzie win-win, prawie 10 lat w e-commerce, w działach Brand Zone, Automotive i Fulfillment Service. Jest związany z Allegro.pl od prawie 6 lat, pomaga Partnerom w zwiększeniu dochodów z wykorzystaniem narzędzi e-Commerce. Od początku aktywnie uczestniczy w budowaniu usługi One Fulfillment, gdzie na pierwszym miejscu stawia potrzeby Partnerów. Służbowo i prywatnie interesuje się nowymi technologiami. W domu tata na etat.
Poniżej znajdziecie zapis pytań zadanych podczas webinaru oraz odpowiedzi.
[Pytanie z webinaru]
Czy w cenie jest również opakowanie?
Karton, wypełnienia, zabezpieczenia i taśmy są w cenie opłaty podstawowej.
[Pytanie z webinaru]
W paczce powinna być faktura, a ta powstaje w momencie nadania paczki - w jaki sposób następuje umieszczenie w paczce paragonu lub fv?
Dokument potwierdzający sprzedaż możesz wysłać w formie elektronicznej na adres email kupującego. Musisz o tym poinformować kupującego przed zakupem.
[Pytanie z webinaru]
Czy rozważają Państwo ułatwienie procesu tworzenia awiza. Mam na myśli przede wszystkim kwestię określenia dokładnie co będzie znajdować się w konkretnym kartonie oraz nalepienie na to specjalnej etykiety. Jest to dość uciążliwe w przypadku, gdy chcielibyśmy aby dostawę zrealizował bezpośrednio producent i ciężko z góry przewidzieć, co będzie w konkretnym kartonie, ile ich będzie i jeszcze dodatkowo producent musi nakleić etykiety, które my mu prześlemy. Czy nie rozważacie aby to ułatwić i po prostu w awizo określić co idzie do magazynu i w jakiej ilości wraz z numerem nadawczym?
Pracujemy nad wieloma rozwiązaniami. W tej chwili nie stosujemy innego procesu. O zmianach będziemy informować na bieżąco.
[Pytanie z webinaru]
Czy potrzebuję dodatkowych umów z przewoźnikami? Czy cennik dostaw będzie trzeba ustawiać jakoś inaczej w ofercie?
Nie podpisujesz dodatkowych umów z przewoźnikiami. Zakładając nowe konto One Fulfillment korzystasz z zdefiniowanych metod dostawy. To my odpowiadamy za ten proces.
[Pytanie z webinaru]
Czy zamówienia w fullfilment są jakoś dodatkowo oznaczane? Czy w API również jest to widoczne?
Zamówienia otrzymują specjalny status. Pozyskasz tą informację także w API.
[Pytanie z webinaru]
Czy oferty wysyłane przez one fulfillment zyskują na trafności w listingu allegro?
Traktujemy wszystkie oferty na platformie w jednakowy sposób. Możemy jednak z cała pewnością powiedzieć, że dostawa zamówionego towaru z terminem dostarczenia w ten sam lub następnego dnia powoduje zwiększenie atrakcyjnosci oferty.
[Pytanie z webinaru]
Jeśli klient ma zakupić produkty od różnych dostawców, dzięki czemu koszty dostawy są dzielone to jest to możliwe tylko wtedy, gdy ten drugi sprzedawca też korzysta z usługi OneFulfilment?
Tak. Dokonując zakupu z podziałem kosztów dostawy kupujący wybiera oferty spośród wspólnego magazynu.
[Pytanie z webinaru]
Czy macie jakiś kalkulator do obliczania kosztów?
Wkrótce udostępnimy narzędzie, które pozwoli Ci określić prognozowane ceny.
[Pytanie z webinaru]
Czy w przypadku zwrotów towarów będzie sprawdzany ich stan techniczny? Np. elektronika, czy funkcjonuje poprawnie? Jeżeli będą uszkodzenia zewnętrzne to czy będą wysyłane fotografie do sprzedającego?
Wciaż jesteśmy na początku działalności usługi One Fulfillment. W tej chwili wszystkie zwroty kupujący skieruje bezpośrednio do Ciebie.
[Pytanie z webinaru]
Czy jest możliwość, żeby magazynować u was produkty, które już są zapakowane, gotowe do wysyłki? Szary karton z kodem kreskowym
Tak, jeśli produkty spełniają nasze wymogi dotyczące kategorii, własciwości i rozmiaru.