Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziękujemy za udział w webinarze z serii Pytasz i wiesz!
W tym wątku znajdziecie zapis wszystkich pytań i odpowiedzi Ekspertów Allegro - Marty Wójcickiej i Wojciecha Bielewicza dotyczące metod dostaw na Allegro. Eksperci będą dostępni dla Was na forum do 14 października.
@Blacky_87 jest ekspertką w dziedzinie komunikacji cyfrowej i automatyzacji marketingu. W Allegro odpowiada za obszar promocji metod dostaw w dziale Delivery Experience. Poza pracą zajmuje się działalnością społeczną w obszarze technologii obywatelskich, ograniczenia wytwarzania odpadów i zrównoważonego transportu.
@wojtek_bielewicz jest Liderem zespołu, który odpowiada za wewnętrzną komunikację zmian na platformie w obszarze Delivery Experience oraz Allegro Smart! Pracował przy największych dla Allegro wdrożeniach logistycznych w ostatnich latach, a więc narzędziu Wysyłam z Allegro, własnej sieci automatów paczkowych i punktów odbioru Allegro One czy uruchomieniu magazynu One Fulfillment. Prywatnie gracz oraz oglądacz siatkówki.
Zachęcamy do zadawania pytań!
Nie, aktualnie podjazd kuriera po przesyłki Allegro One jest bezpłatny.
[Pytanie z webinaru]
Mój kod pocztowy to 63-800 i nie jest obsługiwany przez allegro one kurier. Mam uruchomiony allegro one (punkt, box) i mam to obsługiwane przez kuriera ups i czy jak zaznaczę w cenniku allegro one (punkt, box, kurier) to też to obsłuży kurier ups czy to jak nie obsługuje tego kodu pocztowego to znaczy że tej metody nie mogę zaznaczyć?
Przykro mi, ale nie może Pan udostępnić pakietu One z kurierem.
[Pytanie z webinaru]
Kurier inpost bierze wymiary takie same jak paczkomaty czemu nie większe?
Ciężko nam się odnieść do wymogów, które narzuca przewoźnik. To pytanie do InPostu.
[Pytanie z webinaru]
Podczas wystawiania ofert deklaruje wysyłkę 1 dzień (jak rozumiemy roboczy) a Allegro w ofercie pokazuje 24 H. Nie da się tego zrealizować ponieważ jak klient kupuje po godzinach pracy to gdy przychodzę do pracy na następny dzień to zamówienie dopiero wpływa do realizacji
Tak, potwierdzam, że silnik przewidujący źle działa. Allegro powinno opierać się w wyliczeniach na deklarowanym "Czasie Wysyłki" dokładnym co do godzin i minut, uwzględniając dni wolne, godziny pracy firmy i czasy graniczne kurierów. To byłoby bezbłędne.
24h na wysyłkę liczone są od godziny zamówienia.
[Pytanie z webinaru]
Dlaczego nadal nie można kopiować cenników dostaw? Kopia, ręczna zmiana i zapisanie jako inny cennik. Proste i logiczne.
Potwierdzam przydatność, plus możliwość kasowania cenników. Dawno temu były takie możliwości, ale Allegro cofa się trochę w rozwoju.
Dziękuję za ten pomysł - sprawdzę czy mamy temat na tapecie, a jeśli nie, to na pewno zgłoszę taką propozycję.
[Pytanie z webinaru]
Jak się liczy czas wysyłki, kiedy są różne. np. rzecz wysyłka w tym samym dniu i rzecz wysyłka 4 dni.
Potwierdzam, że to wielka wada systemu. Mamy wypełniać tabele nie wiedząc czy Klient zamówi towar wymagający kilku minut na zapakowanie, godzin, a może dni. Nie wiemy jak kurierzy pozmieniają czasy graniczne wezwania na ten sam dzień. Czas Wysyłki powinien być dokładny, a algorytm oparty nie na ręcznych tabelach, tylko na obliczeniu z uwzględnieniem godzin granicznych kurierów, godzin pracy firmy i dni świątecznych. Wtedy czasy podawane Klientom byłyby dokładne i uwzględniające specyfikę konkretnego przedmiotu np. czas personalizacji.
Dla obu tych przedmiotów będzie osoby czas na wysyłkę, a w związku z tym klient zobaczy różny przewidywany czas dostawy.
[Pytanie z webinaru]
Dlaczego suma wag zakupionych towarów nie jest uwzględniana w kosztach wysyłek?
Cenniki wagowe są już udostępnione dla większości metod. Jeśli wagi będą odpowiednio uzupełnione przy wystawianiu ofert i cennik będzie uzupełniony o maksymalną wagę, to będzie się ona właściwie zliczać i generować nową paczkę po przekroczeniu wagi.
[Pytanie z webinaru]
Czy możecie Państwo zademonstrować jak zmienić opcję nadawania w punkcie na poczcie - na podjazd kuriera do lokalu formy po przesyłki - na moim interfejsie z Allegro się to nie pojawia i zostałam odesłana przez Państwa pomoc na stronę poczty. Jaka to w ogóle strona?
Możemy się jedynie odnieść do nadawania przesyłek przez narzędzie Wysyłam z Allegro. Wówczas podczas wypełnienia formularza nadawczego ma Pan opcję “Sposób nadania” i tam można wybrać dostępny Punkt Poczty. Jeśli nadaje Pan przesyłki przez narzędzie nadawcze Elektroniczny Nadawca to sprawę należy przekierować do Poczty Polskiej.
[Pytanie z webinaru]
Smart dla kupującego jest darmowy jak obliczyć koszty które nalicza Allegro dla mnie jako sprzedawcy?
Wszystkie infomracje na ten temat są dostępne w tym artykule.