Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziękujemy za udział w webinarze z serii Pytasz i wiesz!
W tym wątku znajdziecie zapis wszystkich pytań i odpowiedzi jakie pojawiły się podczas webinaru.
Jeśli macie dodatkowe pytania, zadajcie je tutaj, do piątku będzie tu dla Was dostępny Ekspert Allegro - Łukasz Pawłyszyn.
@l_pawlyszyn szkoli i doradza w tematyce Customer Experience prowadząc warsztaty, mentoringi, spotkania coachingowe, a także webinaria i kursy online dotyczące E-commerce. Jest entuzjastą fantastycznej obsługi Klienta - kolekcjonuje efekty WOW oraz pracuje nad wyeliminowaniem efektów SZAŁ. Pomaga w udoskonalaniu procesów oraz kompetencji managerskich i obsługowych w celu dostarczenia Klientom i Partnerom pozytywnych doświadczeń w każdym kontakcie z Allegro.
Podczas webinaru pojawiło się bardzo dużo pytań, dlatego poprosimy Was o cierpliwość. Zapis z webinaru i wszystkie odpowiedzi zostaną opublikowane w przyszłym tygodniu.
Do piątku (15.07) możecie jeszcze zadać pytanie naszemu Ekspertowi w tym wątku 🙂
Dziękuję i zdaję sobie sprawę że nie za każdym razem będzie to możliwe ale zachęcam zawsze do pogłębiania sondażu i analizy poprzez zadawanie klientom / współpracownikom pytań pogłębiających w takich sytuacjach (np. co możemy zrobić lepiej następnym razem), jak i wyciąganie tzw. lessons & learned na przyszłość.
[Pytanie z webinaru]
Zamówienie anuluje się automatycznie, można ustawić w ustawieniach sprzedaży opcję, że np. po 3 dniach klient dostaje przypomnienie aby zapłacić za zamówienie
Jeśli transakcja miała miejsce na Allegro.pl, wówczas system automatycznie anuluje zamówienie, przy opcji:
Natomiast to o czym Państwo piszą dotyczy ustawień w zakładce “Zamówienia”, gdzie przy wykupionym abonamencie, system wyśle do kupującego przypomnienie o płatności. Nie ma to jednak wpływu na czas automatycznego anulowania, którego warunki opisane zostały wcześniej.
[Pytanie z webinaru]
Niestety ale nie wyjaśnił Pan i nie pomógł w taki ważnym aspekcie jak próby wyłudzenia zwrotu za towar nadmiernie używany:)
Jeśli mamy zakup konsumencki, wówczas macie Państwo prawo do obciążenia kupującego dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru (zgodnie z art. 34 pkt. 4 ustawy o prawach konsumenta).
Natomiast w przypadku wyłudzenia sugeruję sprawę skierować do odpowiednich organów prawnych jak policja.
W kwestii edukacji kupującego, chętnie pomożemy jeśli sprawa dotyczy odstąpienia od umowy i zmniejszenia kosztów za używanie towaru, dlatego zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą.
[Pytanie z webinaru]
Oczywista oczywistość, że klient jest ważny ale jaki jest obecnie best practices? Proszę podać konkretne przykłady dobrych ale też złych sytuacji na linii klient-firma/sprzedawca?
Dziękuję Wam za ten wątek, Allegro. Ten ból pękających dupsk, który wywołaliście u pokątnych handlarzyn, uświadomionych wreszcie, że odwetowe negatywy nie wrócą, że przesyłki Smart! można zwracać niezależnie od ostatecznej kwoty zakupu i że trzeba oddawać pieniądze za zwracane towary jest przepyszny! Dziękuję i proszę o więcej!