anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[12.07] Pytasz i wiesz - obsługa klienta

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dziękujemy za udział w webinarze z serii Pytasz i wiesz!

W tym wątku znajdziecie zapis wszystkich pytań i odpowiedzi jakie pojawiły się podczas webinaru.
Jeśli macie dodatkowe pytania, zadajcie je tutaj, do piątku będzie tu dla Was dostępny Ekspert Allegro - Łukasz Pawłyszyn.  

la_nika_0-1656402789314.jpeg


@l_pawlyszyn szkoli i doradza w tematyce Customer Experience prowadząc warsztaty, mentoringi, spotkania coachingowe, a także webinaria i kursy online dotyczące E-commerce. Jest entuzjastą fantastycznej obsługi Klienta - kolekcjonuje efekty WOW oraz pracuje nad wyeliminowaniem efektów SZAŁ. Pomaga w udoskonalaniu procesów oraz kompetencji managerskich i obsługowych w celu dostarczenia Klientom i Partnerom pozytywnych doświadczeń w każdym kontakcie z Allegro.

Podczas webinaru pojawiło się bardzo dużo pytań, dlatego poprosimy Was o cierpliwość. Zapis z webinaru i wszystkie odpowiedzi zostaną opublikowane w przyszłym tygodniu.
 
Do piątku (15.07) możecie jeszcze zadać pytanie naszemu Ekspertowi w tym wątku 🙂 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
87 ODPOWIEDZI 87

l_pawlyszyn
Ekspert Allegro

Dziękuję i zdaję sobie sprawę że nie za każdym razem będzie to możliwe ale zachęcam zawsze do pogłębiania sondażu i analizy poprzez zadawanie klientom / współpracownikom pytań pogłębiających w takich sytuacjach (np. co możemy zrobić lepiej następnym razem), jak i wyciąganie tzw. lessons & learned na przyszłość.

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]

Zamówienie anuluje się automatycznie, można ustawić w ustawieniach sprzedaży opcję, że np. po 3 dniach klient dostaje przypomnienie aby zapłacić za zamówienie

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

l_pawlyszyn
Ekspert Allegro

Jeśli transakcja miała miejsce na Allegro.pl, wówczas system automatycznie anuluje zamówienie, przy opcji:

  • Kup Teraz kiedy kupujący nie zapłaci w ciągu 7 dni, bądź 14 dni w przypadku kiedy kupujący wybiera opcję przelewu tradycyjnego.
  • Licytacji, kiedy kupujący nie zapłaci w ciągu 30 dni, a sprzedający otrzymał już zwrot prowizji

Natomiast to o czym Państwo piszą dotyczy ustawień w zakładce “Zamówienia”, gdzie przy wykupionym abonamencie, system wyśle do kupującego przypomnienie o płatności. Nie ma to jednak wpływu na czas automatycznego anulowania, którego warunki opisane zostały wcześniej.

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]

Niestety ale nie wyjaśnił Pan i nie pomógł w taki ważnym aspekcie jak próby wyłudzenia zwrotu za towar nadmiernie używany:)

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

l_pawlyszyn
Ekspert Allegro

Jeśli mamy zakup konsumencki, wówczas macie Państwo prawo do obciążenia kupującego dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru (zgodnie z art. 34 pkt. 4 ustawy o prawach konsumenta). 

Natomiast w przypadku wyłudzenia sugeruję sprawę skierować do odpowiednich organów prawnych jak policja. 

W kwestii edukacji kupującego, chętnie pomożemy jeśli sprawa dotyczy odstąpienia od umowy i zmniejszenia kosztów za używanie towaru, dlatego zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą.

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

[Pytanie z webinaru]

Oczywista oczywistość, że klient jest ważny ale jaki jest obecnie best practices? Proszę podać konkretne przykłady dobrych ale też złych sytuacji na linii klient-firma/sprzedawca?

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

l_pawlyszyn
Ekspert Allegro

l_pawlyszyn_0-1658474594370.png

 

l_pawlyszyn_1-1658474603367.png

 

l_pawlyszyn_2-1658474610177.png

 

l_pawlyszyn_3-1658474616757.png

 

l_pawlyszyn_4-1658474623482.png

oznacz moderatorów

Client:106909748
#7 Wielbiciel#

Dziękuję Wam za ten wątek, Allegro. Ten ból pękających dupsk, który wywołaliście u pokątnych handlarzyn, uświadomionych wreszcie, że odwetowe negatywy nie wrócą, że przesyłki Smart! można zwracać niezależnie od ostatecznej kwoty zakupu i że trzeba oddawać pieniądze za zwracane towary jest przepyszny! Dziękuję i proszę o więcej!

oznacz moderatorów