Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
11 stycznia 2022 r. wprowadziliśmy nowy wygląd Wysyłam z Allegro.
Obecnie możecie korzystać zarówno z nowej jak i starszej wersji narzędzia. Wkrótce nadanie przesyłek będzie możliwe już tylko w nowym Wysyłam z Allegro.
Warto się na to przygotować, dlatego jeśli macie pytania dotyczące nowego narzędzia zadajcie je w tym wątku Ekspertce - Magdzie Tomczyk.
@mgd_tomczyk pracuje w Allegro od 4 lat. Na co dzień zajmuje się rozwojem narzędzia do nadawania przesyłek, Wysyłam z Allegro.
Dziękujemy za udział w spotkaniu i za Wasze pytania!
Poniżej znajdziecie zapis sesji. Wątek został zamknięty, jeśli macie dodatkowe pytania związane z Wysyłam z Allegro zachęcam do zadawania ich w osobnych wątkach.
Wysyłam z allegro- pocztex. Nowy interfejs. Za każdym razem, gdy nadaje paczkę wyskakuje komunikat: Nazwa firmy nadawcy jest za długa. Zmień lub dodaj adres w Książce adresowej Wysyłam z Allegro.
Zmieniłam nazwę Firmy i ustawiłam na domyślną. Przechodzę na stary interfejs i wszystko jest w porządku. Jednak jak zniknie możliwość powrotu do starego wyglądu nie będę mogła wysłać paczki.
@trentpol Cześć, czy adres zmieniasz na pewno w nowej książce nadawczej- https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia?
Widocznie zmieniałam w starej książce- taką podał mi konsultant przy zgłaszaniu problemu z zamówieniem. Problem został rozwiązany. Dziękuję.
@trentpol super, cieszę się, że mogłam pomóc 🙂
mam to samo !! w ustawieniach zmiana adresu nic nie daje
Witam.
1. Czy byłaby możliwość stworzenia swoich kategorii, zakładek w narzędziu Wysyłam z Allegro?
2. Proponujemy Państwu przyjrzenie się w jaki sposób działa system Baselinker, wg nas to wzór, do którego trzeba dążyć oczywiście mówimy o obsłudze zamówień Allegro.
Cześć @topwalizki_pl,
Witam,
mamy pytanie dotyczące wysyłek paczek przy pomocy paczkomatu.
Czy została już naprawiona opcja aby nie zamawiać kuriera InPost tylko podrzucić paczki do paczkomatu (w WzA paczkomat nadawczy)?
Tak! 🙂 W formularzu nadawczym są teraz dostępne trzy opcje:
Wybierając opcję nadania w Paczkomacie, nie trzeba go wskazywać - przesyłkę można nadać w dowolnej maszynie.
Wspaniale, właśnie przyszła informacja: "W styczniu usprawniliśmy Wysyłam z Allegro i zmieniliśmy jego wygląd. Obecnie możesz korzystać z jego dwóch wersji – starej i nowej. A już od 1 marca skorzystasz tylko z nowej."
Czy naprawdę nie widzicie Państwo, że ta nowa wersja nie działa dobrze?
Żeby nie było to tuż po wprowadzeniu tej nowej wersji zgłaszałem problemy z szablonami przesyłek, uzupełnianiem danych adresowych nadawcy oraz z formatem etykiet do Supportu Allegro i otrzymałem informację: "Tak, wiemy o problemach, pracujemy nad ich rozwiązaniem, na pewno nie zrezygnujemy ze starej wersji do puki nie rozwiążemy problemów, które pojawiły się w nowej wersji."
Nie widać, aby coś zostało poprawione, bo jak widać nie tylko my mamy z tym problem, ale i tak idziemy radośnie do przodu...
Oczywiście, da się nadać przesyłkę więc można przyjąć, że nowa wersja działa, ale każdorazowa zmiana ustawień, zmiana papieru w drukarce i uzupełnianie danych powoduje dodatkowy, niepotrzebny koszt w czasie pracy...
@Meju_store pracujemy nad udostępnieniem opcji, która funkcjonalnością będzie przypominała dotychczasowe "szablony".
Proszę o informację, czego dokładnie dotyczy problem "z uzupełnianiem danych nadawcy"? Dane można zapisać i ustawić jako domyślne w Książce adresowej: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia - wówczas automatycznie podstawią się one w formularzu nadawczym.
Problemy dotyczące formatu etykiet zostały rozwiązane. W osobnym wątku poruszyłam ten temat i dokładnie wyjaśniłam, z czego może wynikać problem.
Rozumiem, ale pomimo tego, że dane nadawcy są ustawione w Książce adresowej i ustawione jako domyślne, to numer telefonu się nie uzupełnia i za każdym razem trzeba go wklejać ręcznie, numer konta podobnie.
Format etykiet też jest ustawiony "na sztywno" na A6, nie zmieniamy go wcale, a i tak za każdym razem do wydruku wychodzi etykieta w formacie A4 więc musimy zmieniać papier w drukarce, aby ją wydrukować...
Mam nadzieję, że z tymi szablonami uda się zdarzyć przed wyłączeniem starej wersji, bo jest to bardzo kłopotliwe.
@Meju_store podrążę jeszcze temat numeru telefonu - w którym miejscu nie jest widoczny? W Adresie przekazania czy Dane na etykiecie?
I format etykiety - dotyczy to jakiegoś konkretnego przewoźnika? W naszych danych widzimy poprawnie ustawiony format A6, więc może dotyczy to ustawień drukarki?
Ja nadaję w nowym formularzu (katorga bez szablonów, ale jeszcze daję radę) i problemów jest więcej. Klienci mają za mało linijek przy wpisywaniu adresu i są zmuszeni wpisywać po przecinku nazwę miasta i ulicę z numerem budynku, czasem przez to przekraczają limit znaków, a ja nie mogę wygenerować etykiety.
Przykład jak powinno być:
Miejscowość X
Ulica i numer domu
Kod Pocztowy i miejscowość Y
Obecnie klienci mieszczą się w limicie znaków jedynie jeśli miejscowość z kodu pocztowego jest taka sama jak ta, w której mieszkają.
Problem drugi: podejrzewam, że przy wpisywaniu ulicy i numeru domu automatycznie usuwany jest odstęp między jednym a drugim, bo masowo zdarzają mi się klienci, którzy wpisują np. "ul. zielona3", albo "ul. nowa40". Przy zapisywaniu przesyłek wyskakuje błąd i muszę poprawiać to ręcznie, co przy kilkudziesięciu zamówieniach na dzień jest bardzo uciążliwe.
Problem trzeci: Można "nadać wiele" tylko 20 przesyłek naraz, a następnych (jeśli jest ich 30 czy 40) trzeba szukać i zaznaczać je ręcznie. Dużo lepiej byłoby wyrzucić ten limit.
Problem czwarty: kiedy już stworzę przesyłki dla wszystkich dwudziestu zamówień i chcę edytować którąś ze środka, muszę następnie przejść przez wszystkie kolejne i klikać "zapisz przesyłkę" przy każdej od nowa. To chyba jakiś dziwny błąd, a nie zamierzone działanie.
Czy może ktoś to przekazać dalej i poprawić? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dodam, że to była odpowiedź do innego wątku i go tu przeniesiono. Pierwszym problemem jest brak możliwości tworzenia szablonów do wysyłek, a katorgą jest ręczne wpisywanie wagi i rozmiarów za każdym razem. Nie można wyłączyć starego widoku, dopóki nie będzie to naprawione.
Dzień dobry,
Dziwne, że jeszcze nikt nie zgłaszał, ale widzę poważny błąd. Wysyłka Smart DPD, zamówienie dla którego system przydziela 2 przesyłki (2 przedmioty w oddzielnych paczkach), płatność za pobraniem. Dodając drugą przesyłkę do tego samego zamówienia, system pobiera z automatu kwotę pobrania X i uzupełnia ją dla obu paczek taką samą, po czym na wygenerowanej etykiecie mamy COD: 2X czyli zdublowane pobranie. W poprzednim WzA problem nie występował.
Sprawdźcie, czy podobnie nie jest z kwotą ubezpieczenia (wartości zamówienia), gdyż zdublowana może powodować dodatkowe opłaty np. poprzez przekroczenie progu 1000zł (DPD).
@DlaMistrzow_pl wielkie dzięki za to zgłoszenie, sprawdzimy to!
Chiałbym zgłosić błąd w nowej odsłonie wysyłam z allegro - dla zamówienia z dostawą ORLEN Paczką nowa wersja narzędzia wyświetliła komunikat z informacją o nieprawidłowym punkcie odbiorczym, podczas gdy stara wersja wygenerowała etykietę bez problemu. Chodzi o dostawę do punktu: "Allegro ORLEN Paczka (ORLEN Paczka: WS-807529-E4-07 807529)"
@Ksiazkozaur problem z punktami ORLEN Paczka jest nam znany, pracujemy już nad jego rozwiązaniem. Przez kilka dni prosimy skorzystać jeszcze ze starego widoku - po jego wyłączeniu, na nowym opcja nadania przesyłek ORLEN Paczka będzie działała poprawnie.