Allegro Payu blokada środków

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, sprzedałem kilka rzeczy na Allegro lokalnie i problem polega na tym że nie mogę wypłacić swoich pieniędzy które zarobiłem. Robiłem weryfikację do wypłat przelewy24 i Payu na wstępie zanim coś sprzedałem i wszystko przebiegło pomyślnie został wykonany żądany przelew 1.01zł podczas weryfikacji zadowolony kontynuowałem sprzedaż do czasu. Po około 2tyg dostałem e-maila żeby wypłacić pieniądze potrzebny jest skan dowodu dlaczego skoro potwierdzenie tożsamości przebiegło pomyślnie i nagle potrzebny im skan dowodu. Nie mam zamiaru wysyłać żadnego skanu ponieważ mając takie dane można zrobić wszystko i nie chcę zostać później na lodzie a spłacać jakiegoś zaciągniętego kredytu. Proszę o wyjaśnienie bo chcę otrzymać należne mi środki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
OK, nie musisz ale jak nie wyślesz to nie wypłacisz, decyzja należy do Ciebie, nie tylko ty tu sprzedajesz i wszyscy przechodzą weryfikację.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To jest trochę chore przechodzisz proces wszystko bangla a tu taka niespodzianka skąd mam pewność że moje dane są chronione i że nie zostaną wykorzystane przez nieporządane osoby

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale weryfikacja przebiegła pomyślnie przez bank wiec czemu po 2tyg nagle potrzebny jest im skan dowodu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@atuta3 weryfikacja tożsamości może być przeprowadzona przez operatora płatności i ma swoją podstawę prawną (Ustawa z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jednolity Dz.U. 2018 poz. 723)).
Dlatego, abyś mógł wypłacić środki konieczne jest przesłanie skanu dowodu. Twoje dokumenty są bezpieczne, przesyłane są bezpośrednio do operatora płatności i usuwane z naszych serwerów.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozumiem ale teraz mam kolejny problem gdy chce potwierdzić tożsamość przekierowuje mnie na stronę payu i jest tam zakładka wpisz dokument więc do wyboru mam : dowód osobisty, paszport lub karta pobytu to wybieram dowód i po kliknięciu wszystko ginie robi się białe okno i nic nie mogę nie da się z tym zrobić. Klikałem inną opcje paszport lub karta pobytu ta sama sytuacja białe okno i czekanie w nieskończoność... w czym leży problem?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@atuta3 Sprawdź czy problem występuje również wtedy, gdy korzystasz z innej przeglądarki.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Udało się po kilku próbach. Dziękuję za pomoc

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, wracam ponownie, wysłałem skan dowodu osobistego 20 czerwca i od tamtej pory jeszcze nie zostały mi aktywowane płatności payu...Gdy wchodzę żeby potwierdzić jeszcze raz to widnieje w trakcie weryfikacji. Powinno trwać 3dni ale nadal nic... @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wysyła się następnego potwierdzenia, czekać na rozstrzygnięcie, jutro moderacja sprawdzi dlaczego tak długo trwa.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam taką nadzieje dlatego pisze w tej sprawie i liczę na pomoc

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Czy ktoś pomoże i rozwiąże mój problem... dalej czekam i nie otrzymuje informacji czy rozpatrzono pozytywnie czy negatywnie potwierdzenie tożsamości... Trochę to nie fer Allegro trzyma moje pieniądze których nie mogę wypłacić

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@atuta3 poprosiłam o kontakt w tej sprawie z operatorem, wrócę z informacjami, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po Pani interwencji payu zweryfikowało i zaakceptowało dane. Dziękuję

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@atuta3 super, ciesze się, że mogłam pomóc 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy ja tez moge prosić o taką pomoc ?
Kontro zweryfikowane kilka dni temu a wypłaty nadal wstrzymane...
Dziękuję!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Chris997 Będzie tutaj wymagana dodatkowa weryfikacja. Widzę, że skontaktowałeś się z nami w zgłoszeniu o numerze 46227690, wyślij proszę w kontynuacji wiadomości zdjęcie dokumentu tożsamości - skonsktujemy się wtedy z operatorem płatności.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
mam dokładnie to samo.
Zweryfikowałem sie ponad tydzień temu a środków nadal nie moge wypłacić.. Co mam jeszcze zrobić ?