Aplikacja Allegro lokalnie. Nie można się zalogować.
![Azrael_tear Azrael_tear](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Od 3 godzin nie mogę się zalogować w aplikacji Allegro lokalnie. Po wylogowanie i ponownej próbie logowania wyskakuje błąd i info by spróbować ponownie. Logowanie przez konto Allegro i na komputerze działa normalnie.
![BabciAli BabciAli](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Podbijamy u mnie to samo
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Azrael_tear @BabciAli Spróbujcie się zalogować po odinstalowaniu i ponownym zainstalowaniu aplikacji.
Moderatorka
![BabciAli BabciAli](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety nie pomogło....różne urządzenia
![Azrael_tear Azrael_tear](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety bez rezultatu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Aktualizacja nie pomaga a więc cos blokuje... masz jakiegoś blokera?
![Azrael_tear Azrael_tear](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mam blokerów. Jak już pisałem logowanie przez allegro działa. Jest problem z logowaniem bezpośrednio w aplikacji.
![Arturrro1987 Arturrro1987](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo od dzisiejszego poranka. Próbowałem odinstalować i zainstalować ponownie aplikację ale nic to nie pomogło.
Mail i hasło na 100% prawidlowe
![30-638 30-638](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam to samo
![30-638 30-638](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry.Nie mogę zalogować się do aplikacji allegro lokalnie mimo że mam to samo hasło i login i nic nie zmieniałam.Na laptopie bez problemu a na telefonie informacja że coś poszło nie tak .. spróbuj ponownie.Jakbto naprawić?
Dziękuję
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@30-638 zacznij od pobrania aktualizacji lub całkowitego zainstalowania i odinstalowania aplikacji ponownie.
Moderatorka
![Arturrro1987 Arturrro1987](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie pomaga
![Natajulia Natajulia](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ nadal nie działa logowanie w aplikacji (po odinstalowaniu i zainstalowaniu też nie działa)
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Natajulia Dodaj proszę zrzuty ekranu z próby zalogowania się do aplikacji.
Moderatorka
![Natajulia Natajulia](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie da rady "nie można wykonać zrzutu ekranu z powodu zasad zabezpieczeń". A komunikat przy próbie logowania (Z poprawnymi danymi) "Nie udało się zalogować. Coś poszło nie tak, spróbuj ponownie." I próbuję od kilku godzin.
![BabciAli BabciAli](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
PszenPani w wątku już kilka osób pisze o problemie...nie da się zalogować na ,,telefonach,, sprawdzałem różne modele,zrzutu ekranu nie da się zrobić aplikacja allegro lokalnie na to nie pozwala.komunikat to;nie da się zalogować coś poszło nie tak,spróbuj ponownie.standardowe zainstaluj ponownie Apke,wyczuć pliki itp nie pomaga problem jest ciut większy niż urządzenia użytkowników.pozdrawiam
![Sha_mot Sha_mot](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie od wczoraj też nie działa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jakiś komunikat, tu wcześniej (nie dziś) pisali że mają problemy ale tylko kilka osób.
![Sha_mot Sha_mot](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pytanie kiedy naprawią i jak...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pytanie czy to problem systemowy...🤔
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »