Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałem prośbę o przesłanie maila w celu skorzystania z opcji Kup Teraz od użytkownika
przyszedł taki mail więc na bank to fraud.
Proszę o potwierdzenie próby wyłudzenia danych
|
|
|
|
|
Czy nie ma możliwości zabezpieczenia użytkowników przed takimi działaniami oszustów? Jeżeli nie od strony systemu, to chociaż zamieszczajcie jakieś ostrzeżenia dla osób dodających oferty. Ktoś kto nie kupił przedmiotu przez serwis nie powinien w ogóle mieć prawa wysyłać sprzedawcy plików graficznych czy wiadomości zawierających kod.
@-Sainkho- Dziękuję za sugestię, przekażę ją do odpowiedniego zespołu. Jednocześnie chciałabym zaznaczyć, że cały czas pracujemy nad udoskonalaniem mechanizmów bezpieczeństwa na naszej platformie. Nie blokujemy wysyłania wiadomości użytkownikom, którzy nie dokonali jeszcze płatności przez nasz system, ponieważ jest wielu klientów, którzy chcieliby, np. dopytać o coś przed zakupem.
allegri
Dzisiaj prawie padłem ofiarą oszustwa na Allegro Lokalnie. Niby kupujący kupił odemnie rzecz ale ja miałem potwierdzić i mnie przekierowalo na stronę banku i to było dziwne. Nie zalogowałem się i napisałem do tej osoby i za chwilę znikła cała ta korespondencja z wiadomości allegro. Na szczęście nie zniknęła z mojej poczty i przesyłam screenyBrawo Ty . Szkoda że ciągle jeszcze tyle osób daje się nabrać i prawie co dzień tu piszą że wtopili.
@tomkam16 dziękujemy za zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto.
Żaden link, tak działają oszuści, jak zapłaci to śrdoki są tu:https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji?dateTo=2024-06-18&dateFrom=2024-... i wówczas wysyłasz.
Dziękuję
Dzień dobry
Wczoraj sprzedałam drobną rzecz za symboliczne 20 zł. Dostałam potwierdzenie zapłaty przez klienta. Niestety dzisiaj okazało się że link "otrzymanie płatności"
nie działa. Co w takiej sytuacji mogę zrobić?
na 99% jest to oszustwo - jak dziewczyny będa takie miłe i uchylą rąbka tajemnicy @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ to się dowiemy co w trawie piszczy
Płatność zawsze sprawdzasz w panelu allegro "Moja sprzedaż"
Bardzo dobrze że nie działa bo to próba wyłudzenia Twoich danych i oszustwa.
Sprzedając na allegro nie ma potrzeby odbierania żadnych płatności.
Wpłaty od kupujących znajdziesz w zakładce środki i historia operacji.
Zlecić wypłatę na swoje konto możesz w zakładce ustawienia wypłat - po wcześniejszej weryfikacji konta bankowego.
@Client:60407999 ta wiadomość to próba oszustwa.
Przeskanuj proszę swoje urządzenie programem antywirusowym i zmień najważniejsze hasła. Samą wiadomość możesz przesłać za pomocą opcji [przekaz dalej] na adres phishing@allegro.pl.