Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@Kaamen dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto.
Czy oferta sama wróci do sprzedaży teraz?
@Kaamen w przypadku braku płatności oferta zostanie automatycznie wznowiona po 5 dniach. Możesz ją wystawić ponownie, tylko pamiętaj proszę o wyłączeniu automatycznego wznowienia, taka możliwość pojawi się na 24h przed wznowieniem, otrzymasz wiadomość e-mail w tej sprawie.
dzień dobry, dostałam taką wiadomość. Czy to scam?
@Client:43538383 Dziękuję za zgłoszenie, konto zostało zabezpieczone
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ załączam dwie podejrzane wiadomości
Ten sam problem, wiadomość do mnie ze wczoraj z godziny 18:48 od Client:123129642.
@nazwa_usera Proszę, dodaj zrzut ekranu z wiadomością. Nie mamy dostępu do Twoich korespondencji z kupującymi.
@nazwa_usera Może nie wyjaśniłam się precyzyjnie. Potrzebuję zrzutu ekranu z centrum wiadomości, tak aby była widoczna wiadomość oraz login kupującego.
@nazwa_usera Dziękuję, przekazałam do weryfikacji.
Client:123129642 dalej aktywny!
U mnie to samo przed kilkoma minutami
Ja też się z tym spotkałam Client 103494440
@b-2010 Dzięki za wiadomość. To konto zostało już przez nas zablokowane.
do zablokowania
@mayday_06 Dziękuję. Konto już zablokowaliśmy.
Witam,
Wczoraj otrzymałam taką wiadomość.