Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
To nie klient tylko oszust!
Ostatnio dostałem taki screen od kupującego Agnieszka (Client:45354220) Czy to jest oszustwo?
:
Ok znalazłem i już wiem że to oszustwo tylko co teraz dopiero co wystawiłem przedmiot i opłaciłem promowanie.
Czy musze czekać aż kupujący opłaci anuluje zakup? jak wznowić ogłoszenie? i czy bede musiał znowu płacić za promowanie?
Promowania to raczej nie oddają ,ale podobno każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie . Jak mamy do czynienia z próbą oszustwa to może coś ugrasz ,zgłaszaj do allegro.
@arthic1 Konto zostało zablokowane, dziekuję za zgłoszenie
mam to same zdjęcie i też prosi mój email (ogłoszenie Samsung Galaxy S22)
konto kupującego: Agnieszka (centrox1)
proszę też zablokować
@Client:49459492 Zabezpieczyliśmy konto, z którego do Ciebie pisano.
@return-evil Dziękuję za zgłoszenie! Konto zostało zabezpieczone.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Wczoraj w godzinach wieczornych jakiś spamerski bot zablokował mi aukcję i prosił o podanie mu e-maila czy możecie odnowić tę aukcję, czy muszę czekać pięć dni jak płatność mu przepadnie?
Możesz ryzykować i otwierać kolejną ofertę, taką samą. To następną też kupi bot i tak w kółko.
Inteligenty ten BOT, niedługo zablokują nam wszystko.😒
@MasterD5 Dziękuję za zgłoszenie. Na wskazanym koncie doszło do włamania.
A nieskromnie zapytam czy przywrócicie mi aukcję? Czy będziemy czekać?
@MasterD5 przykro mi, ale nie mamy możliwości przywrócenia oferty. Możesz albo poczekać 5 dni od zakupu na automatyczne wznowienie, albo wystawić nową ofertę (pamiętaj tylko proszę o wyłączeniu automatycznego wznawiania, otrzymasz e-mail na 24h przed wznowieniem, możliwość jego wyłączenia pojawi się wtedy też w tej zakładce).
@w_kiwi A co mogę zrobić z zablokowanym przedmiotem?
Dalej widnieje jako sprzedany (kupujący rozpoczął płatność).
@return-evil nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 5 dniach, a oferta wznowiona. Jeśli nie chcesz czekać możesz wystawić nową ofertę (pamiętaj tylko proszę o wyłączeniu automatycznego wznawiania, otrzymasz e-mail na 24h przed wznowieniem, możliwość jego wyłączenia pojawi się wtedy też w tej zakładce).
dostalam prosbe o moj numer telefonu i w pospiechu podalam,,a tu czytam ,ze nie nalezy podawac takich dannych,,co mi moze grozic,?
@joli_56pil Prawdopodobnie będziesz otrzymywać kolejne wiadomości z próbą wyłudzenia Twoich danych osobowych. Czy możesz podać mi login konta, od którego dostałaś tę prośbę?
musze poszukac,bo to jakis dlugi numer 102, ?