anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy kupujący potrzebuje mojego e-maila lub numeru telefonu na Allegro Lokalnie?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Martuszka89
#7 Wielbiciel#

Screenshot_2021-10-08-20-06-23-851_pl.allegro.jpg

 Cześć, czy to oszustwo? 

oznacz moderatorów
9 914 ODPOWIEDZI 9 914
LEW433
#21 Demiurg#

To nie klient tylko oszust!

oznacz moderatorów
arthic1
#2 Obserwator#

Ostatnio dostałem taki screen od kupującego Agnieszka (Client:45354220) Czy to jest oszustwo? 

:55f8efa04791aae9c322a9120acd.jpg

oznacz moderatorów
arthic1
#2 Obserwator#

Ok znalazłem i już wiem że to oszustwo tylko co teraz dopiero co wystawiłem przedmiot i opłaciłem promowanie.
Czy musze czekać aż kupujący opłaci anuluje zakup? jak wznowić ogłoszenie? i czy bede musiał znowu płacić za promowanie?

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Promowania to raczej nie oddają ,ale podobno każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie . Jak mamy do czynienia z próbą oszustwa to może coś ugrasz ,zgłaszaj do allegro.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@arthic1 Konto zostało zablokowane, dziekuję za zgłoszenie 

oznacz moderatorów
Client:49459492
#7 Wielbiciel#

@ko_alka 

mam to same zdjęcie i też prosi mój email (ogłoszenie Samsung Galaxy S22)

konto kupującego: Agnieszka (centrox1)

proszę też zablokować

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:49459492 Zabezpieczyliśmy konto, z którego do Ciebie pisano.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
return-evil
#7 Wielbiciel#
@nat_not Dostałem tą samą wiadomość, niestety podałem adres e-mail, bo nie spodziewałem się próby oszustwa. Osoba, która kontaktowała się ze mną: Marzena (Client:103410099)
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@return-evil Dziękuję za zgłoszenie! Konto zostało zabezpieczone. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
MasterD5
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 
Wczoraj w godzinach wieczornych jakiś spamerski bot zablokował mi aukcję i prosił o podanie mu e-maila czy możecie odnowić  aukcję, czy muszę czekać pięć dni jak płatność mu przepadnie?

Zrzut ekranu 2024-03-8 o 11.10.54.png

oznacz moderatorów
serwis-texas
#21 Demiurg#

@MasterD5 

Możesz ryzykować i otwierać kolejną ofertę, taką samą. To następną też kupi bot i tak w kółko.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Inteligenty ten BOT, niedługo zablokują nam wszystko.😒

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@MasterD5 Dziękuję za zgłoszenie. Na wskazanym koncie doszło do włamania. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
MasterD5
#7 Wielbiciel#

A nieskromnie zapytam czy przywrócicie mi aukcję? Czy będziemy czekać?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MasterD5 przykro mi, ale nie mamy możliwości przywrócenia oferty. Możesz albo poczekać 5 dni od zakupu na automatyczne wznowienie, albo wystawić nową ofertę (pamiętaj tylko proszę o wyłączeniu automatycznego wznawiania, otrzymasz e-mail na 24h przed wznowieniem, możliwość jego wyłączenia pojawi się wtedy też w tej zakładce). 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
return-evil
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi A co mogę zrobić z zablokowanym przedmiotem? 

Dalej widnieje jako sprzedany (kupujący rozpoczął płatność).

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@return-evil nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 5 dniach, a oferta wznowiona. Jeśli nie chcesz czekać możesz wystawić nową ofertę (pamiętaj tylko proszę o wyłączeniu automatycznego wznawiania, otrzymasz e-mail na 24h przed wznowieniem, możliwość jego wyłączenia pojawi się wtedy też w tej zakładce). 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
joli_56pil
#8 Zapaleniec#

dostalam prosbe o moj numer telefonu i w pospiechu podalam,,a tu czytam ,ze nie nalezy podawac takich dannych,,co mi moze grozic,?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@joli_56pil Prawdopodobnie będziesz otrzymywać kolejne wiadomości z próbą wyłudzenia Twoich danych osobowych. Czy możesz podać mi login konta, od którego dostałaś tę prośbę? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
joli_56pil
#8 Zapaleniec#

musze poszukac,bo to jakis dlugi numer 102,  ?

oznacz moderatorów