Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałam dwa przedmioty, z ustawioną darmową dostawą, ze względu na to że mam Smart i jeszcze "6 z 6" dostępnych darmowych przesyłek.
Kupujący nie zapłacił za dostawę, jednak wygląda na to że system tego nie odnotował i teraz w zakładce Rozliczenia widzę należność za przesyłkę do paczkomatu InPost, która miała być darmowa.
O co tu chodzi, dlaczego nie uwzględniło mi darmowej dostawy? Co ustawić w ogłoszeniu żeby następnym razem dostawa faktycznie była darmowa i dla kupującego i dla mnie?
Transakcja była na dwa przedmioty, w związku z czym nawet nie miałam możliwości zaakceptowania warunków dostawy. Swoją drogą kwota za dostawę jest większa niż wartość tych przedmiotów razem...
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@Anna_Pruszkow a w ofercie dostawę miałaś jako allegro paczkomat inpost?
Czy Odbiór w punkcie: Paczkomaty 24/7 InPost która nadajesz na własną rękę.
W obu ogłoszeniach było Allegro Paczkomaty InPost.
@Anna_Pruszkow jak kupujący kupił ze smart a tobie policzyło za przesyłkę to podaj numer zamówień moderatorzy to sprawdzą
Numer zamówienia: 9e38fa1e-15ce-4ec9-af91-75071842c4c2
Numer przesyłki: 660166409521008121988489
@Anna_Pruszkow a w cenniku dostawy masz poprawnie ustawioną najwyższą dopuszczalną stawkę 11,49 bo np w ofercie Rożek niemowlęcy / kocyk zestaw 3szt. koszt dostawy to 0 zł.
i może tak było z opisanymi przez Ciebie zamówieniach.
Dobra, chyba już wiem co pokręciłam, nie było tematu 🙈
Dzięki!