
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mogę znaleźć etykiety, gdzie jej szukać w allegro lokalnie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie moge wykonac pkt 4 z tej procedury, ktora widzialem juz. Mieli system generowanie etykiety i nic sie dalej nie dzieje.
Ani komunikatu bledu ani etykiety. Gdzie jest zasob z etykietami?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prosze o pilna pomoc. Chce wysalac paczke, a nie mam etykiety.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@itstudio Sprawdź czy problem występuje, kiedy korzystasz z innej przeglądarki.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
na innych urządzeniach i przeglądarkach problem występuje taki sam
gdzie moge dotrzec do etylkiety, czy moge ja dostac na maila?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@itstudio Jeśli etykieta się nie generuje, nie wydrukujesz jej. Z jakich przeglądarek korzystasz, czy są zaktualizowane? Wyczyść pamięć podręczną i pliki cookies. Czy jesteś pewien, że nie masz w przeglądarce aktywnych dodatków, które mogą blokować prawidłowe działanie Allegro Lokalnie? To samo mogą powodować programy antywirusowe. Sprawdź to proszę.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprawdzalem to oczywiscie. Tak samo na nowej przegladarce, gdzie serwis Allegro nie byl odpalany.
Prosze o konkretna pomoc, a nie typu prosze o restart i u mnie dziala 😞

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@itstudio Podaj numer zamówienia, którego dotyczy ten problem i jeśli to możliwe, prześlij zrzuty ekranu lub filmik, na którym problem zostanie zobrazowany.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Identyczny problem występuje u mnie. Kilka dni temu nadawałem kilka przesyłek i było ok. Dziś nie działa. Nie wyskakuje żaden błąd ale etykieta się nie generuje. Zmiana przeglądarki nic nie daje.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nat_not Mozesz pomoc?
Warto byloby sie dobrac do miejsca, gdzie sa wygenerowane etykiety, jesli sie generuja.
Jesli nie, to prosze o rozwiazanie problemu i umozliwienie generowania etykiety.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za rozwiązanie problemu. Faktycznie etykieta nie chciała się wygenerować z tegoż powodu. Po prostu mylił mnie fakt, iż wcześniej generowały się etykiety bez problemu a nadałem kilkadziesiąt przesyłek. W każdym razie problem rozwiązany. Dziękuję jeszcze raz.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję, to była właściwa odpowiedź.